Saykin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hjelp! Formaterte PC-en og nå finner jeg ikke Beta av Vista SP1 lenger =( nå er alt tregt, måtte formatere for å prøve å fikse minne problemet mitt. Æsj æsj! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du får vente til den endelige utgaven lanseres i mars. Ellers kan ingen hjelpe deg grunnet retningslinjene. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Du får vente til den endelige utgaven lanseres i mars. Ellers kan ingen hjelpe deg grunnet retningslinjene. Its gonna be a long wait =/ Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Den endelige utgaven er jo allerede ute.. dog ikke offisielt. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 har funnet den engelske versjonen, selvfølgelig, men jeg kjører norsk vista. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 har funnet den engelske versjonen, selvfølgelig, men jeg kjører norsk vista. Den norske versjonen eksisterer ikke ennå. Bare 5 språk som er gitt ut ennå. English, German, Japanese, French, Spanish... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå