dronjom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hei, Jeg har komponert endel på fritiden og bruker tunge og gode perioder i livet til å skape melodier. Jeg har egentlig ingen musikkerfaring, har bare eksperimentert veldig mye på egenhånd. Her er et par melodier jeg vil dere skal høre: Ykles (mp3) Fyskanos (midi) Resten av musikken min finner dere på hjemmesiden min: www.dronjom.tk Der har jeg nå over 100 melodier. Håper dere liker det dere hører Daniel (20) Endret 11. februar 2008 av dronjom Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Kom igjen da.. pliis, si hva dere synes Endret 11. februar 2008 av dronjom Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er Kanskje litt for skarpe toner , hørtes bråkete ut hos meg. Midi versjonen er litt bedre Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Er Kanskje litt for skarpe toner , hørtes bråkete ut hos meg. Midi versjonen er litt bedre Takk for det, bedre enn å bli oversett skulle ønske jeg kunne lage fyskanos til en bedre mp3-låt, men har ikke så bra program, så jeg holder meg mye til midi. Endret 14. februar 2008 av dronjom Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var bra med noter =) , hvilket program bruker du ? blir sikkert bedre hvis du bruker samme notene i fl-studio kanskje? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg bruker et simpelt program som heter MidiMaker, har aldri fått rotet meg til å prøve så mye annet. Bruker litt Cubasis da, men ikke alt låter like bra når jeg overfører fra midi til mp3. Får se om jeg prøver programmet du nevnte når jeg får tid og lyst til å prøve noe nytt. Endret 18. februar 2008 av dronjom Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Hallo igjen, folk! Nå har jeg fått tak i et program som heter Midi2Wav, og gjort noen av midiene mine om til Mp3. Her er favorittene: 1: Wilforn 2: Navolo 3: Dellyng Håper dere liker det, og si hva dere syns Mvh Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå