c7Nn Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jeg skal ha en muntlig fremføring om hva jeg vil i engelsk på skolen , det skal vare i ca 3-5min og det kan handle om hva som helst! Noen som har noen forslag om ting det er lett å snakke om og finne info om. Takker for alle forslag=D Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Et land ! India MYYYYE stoff Endret 7. februar 2008 av Doppe Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg ville valgt noe som interesserte meg som ikke så mange i klassen kan noe om. Da kan du forklare ting i lette ordlag om et kjent emne istenderfor å måtte prate om noe annet som alle kan og kan stille deg vanskeligere spørsmål rundt. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 joa, vet ikke om jeg gidder å snakke om india men takk for forslaget:P Har du noen forslag elle ekko? du vet kanskje ikke hva som interesserer meg men:P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er genialt å ¨ta noe du interesserer deg i, for da kan du det utenat på en måte og det er lettere å snakke fritt fra manus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå