SkyFish Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hei, lurte egentlig bare på hva i alle dager dette er: http://cgi.ebay.com/Wide-Fisheye-Macro-len...1QQcmdZViewItem Er det sånn man bare monterer utenpå et vanlig objektiv for å få fisheye effekt? Og vil det passe utenpå et 350-400D kit objektiv osv? Kan vel ikke bli så veldig bra bilder, men er det verdt å prøve hvis man er nyskjerrig på effekten? Endret 7. februar 2008 av SkyFish Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du oppsummerer det ganske bra. Kjøpte en slik selv til mitt gamle 400 D med 18-55 mm objektiv (kit objektivet) via Ebay faktisk Gir en brukbar fisheyeeffekt, men grusomme bilder teknisk sett. Som du sier, mest for å teste effekten, men billig moro Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Var redd for at ingen hadde testet det her inne =) Må si det frister litt, hehe, nå er jo så og si det eneste jeg er vant til fra før Nokia N73 bilder, så tror kameraet jeg har kjøpt overgår det selv med sånn dings på =) så kan hende jeg kjøper et. Vet noen om en plass de selger sånne billig? fant noe til 500kr men vet ikke om det var riktig sort. blir iallfall et sånn som passer til 18-55mm objektiv hvis jeg skal teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå