Acey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Jeg får straks en D430 gjennom jobben, og ser fram til det! Men jeg lurer på om noen vet hvilken grafikkløsning som sitter i denne? Kan det være X3100? Finner ikke noen info om dette hos Dell.. Noen som kan hjelpe? Om det er noen som har erfaringer med spill på denne maskinen så tas det også mot med takk. Jeg er ikke noen stor gamer, men kjekt å kunne småspille litt i ledige stunder! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er Intel GMA 950 som sitter i denne. Det er X3100s forgjenger, dvs. av den integrerte typen og er dermed ikke et spillekort. Du vil dessverre ikke klare noe særlig 3d-grafikk på denne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Pokker.. visste det ikke var noe særlig, men håpet i det minste på X3100. Vel vel.. så lenge den klarer openttd og football manager, så får jeg vel si meg fornøyd! Takker for svar i alle fall! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du kommer til å bli fornøyd, for de spillene finnes ikke grafikkrevende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå