Gå til innhold

Service Pack 1 Vista Engelsk?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tak i service pack 1 for vista, men jeg har en norsk versjon av vista så når jeg prøver å innstallere får jeg en feilmelding om at språket jeg bruker ikke støttes. Finnes det noen mulighet for at jeg kan få innstallert denne engelske versjonen på en norsk vista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ta og teste den ut på ultimatium og sjekke om den funger då. Dei har visst gjordt veldig store endringar i den var vel sakt at dei har skreve om heile coren i systemet. Kan no legge ut ein post her om det funger.

EDIT: Det fungerte visst ikkje :cry:

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Det er kun Engelsk vista denne vil fungere med. Og da kun på Engelsk vista uten flere språk installert (Ultimate).

Kan i tillegg nevne at RTM versjonen lider av samme problem som både SP1 Pre og Pre refresh for de som hadde problemer med at en oppdatering som var påkrevd ikke installerte korrekt etter reboot. Dette ble linket til Comodo Firewall som ble løst av en Comodo oppgradering, men også i tillegg til oppsett hvor vista's boot manager ikke var i bruk.

Dvs om den aktive boot partisjonen har feks grub installert, så vil SP1 installeringen feile. Løsningen blir da og la vista partisjonen bli aktiv boot partisjon mens du installerer SP1.

Ellers er det lov til å håpe på at MicroSoft løser dette problemet før ofisiell lansering, men jeg tviler da i MicroSoft sin verden skal Windows eie boot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...