daubyj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Årets første virkelig store filmskuffelse er født. Les mer Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det lov å ha kun ett ord i emnetittel? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hmm, så lav score hadde jeg ikke forventet... Menmen, dere skal jo seff få lov til å synes det dere vil. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det lov å ha kun ett ord i emnetittel? Trådstarter er, som du sikkert har skjønt, skribent ved Kulturo.no. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Må ha sett feil film du. Jeg sitter vertfall igjen med et helt annet syn på filmen. Varm og god, med masse følelser og bra skuespill.. Endret 7. februar 2008 av Hille Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg sitter igjen med samme følelsen som Hille. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Den har vell stort sett fått meget god kritikk Filmweb indikerer jo et snitt på 5 Dog har jeg sluttet å stole på anmelderne til VG, Dagbladet og Side2 for lenge siden Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hvorfor er norske andmeldere så ufattelig negative og dårlige? Den har jo fått temmelig bra score ellers. Og på imdb.com ligger den svært høyt. http://www.imdb.com/title/tt0467406/ Endret 7. februar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Teite teitinger i USA asså >: ( http://www.rottentomatoes.com/m/juno/?critic=creamcrop Carl :-] Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 På metacritic har den 38 anmeldelser med et snitt på 81/100. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Latterlig av Kulturo å gi den 4/10.. Har null respekt til det magasinet nå, etter en bunke elendige anmeldelser. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg syntes nå testene her på Kulturo pleier å være mer korrekte enn for eksempel Dagbladet, VG, Stavanger Aftenblad, Side2 osv.. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg gleder meg til Juno og tror jeg vil like den, til tross for at slutningen her kom noe overraskende. MartinF: Har du sett filmen forresten? Hva gjør denne anmeldelsen latterlig? RamGuy: Vel, en anmeldelse kan ikke være korrekt, den kan bare være bra skrevet eller ikke. Hvorvidt man er enig i konklusjonen blir til syvende og sist en smakssak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 4/10? Galskap, rett og slett galskap. Dette er en flott film som ga meg samme stemning som klassikeren The Graduate. Ville gitt den en soleklar 7'er. For ungdom blir den nok en enda sterkere opplevelse. Ellen Page gjør en flott rolletolkning og denne filmen er skikkelig koselig. Har litt problemer med Cera, men det er ikke noe som ødelegger opplevelsen. Denne filmen anbefaler jeg virkelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg kommer herved med en offisiell utfordring til Kulturo. La en eller to av deres andre anmeldere komme med deres dom over filmen. Som Findus nevner så er det en smaksak. Selv mener jeg filmen ligger over snittet og ville aldri gitt den 4/10. Jeg tror jeg ville plassert den rundt 7-8/10. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) MartinF: Har du sett filmen forresten? Hva gjør denne anmeldelsen latterlig? Selvfølgelig har jeg sett filmen. Jeg kan ikke kritisere noen uten å selv ha sett den. Deler forresten meningen til Dotten her, en soleklar 8/10. Endret 7. februar 2008 av MartinF Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Utifra anmeldelsen skulle man nesten tro man er blitt lurt hvis man liker filmen. Da er jeg glad jeg var dum nok til å bite på kroken. Men Juno er bare forsmaken på godbitene som kommer i februar. Dykkerklokken og Sommerfuglen, Cloverfield, There Will be Blood og ikke minst No Country for old men er minst like god, om ikke bedre. Sweeney Todd er også god, litt annerledes musikal med Depp. Februar er en fantastisk film-måned for det norske kinopublikum Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Var ein overraska dårlig karakter. Ville sjølv gitt den 7/10. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Latterlig av Kulturo å gi den 4/10.. Har null respekt til det magasinet nå, etter en bunke elendige anmeldelser. Hvorfor er folk så rask til å glemme at dette er en persons mening om filmen? En liker ikke de samme tingene, vi kommer aldri til å gjøre det. Noen mener Transformers suger mens andre vil gi den 10/10. Deal with it Februar er en fantastisk film-måned for det norske kinopublikum Vel å merke for de som bor et sted der ting kommer i "Normal" tid. Endret 7. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen mener Transformers suger mens andre vil gi den 10/10. Og begge to er å regne som snøvlende idiotpakk. Det er kanskje bare jeg som er fryktelig urimelig... men jeg forventer faktisk at anmeldere skal makte å opptre profesjonellt, i det minste litt profesjonellt? I alle fall hvis vedkommende ønsker å bli tatt på alvor Dvs. ikke tillate seg selv å bruse over i hormonell vrede over småplukk som man henger seg så til de grader opp i og dermed ende opp i utelukkende øvre- og nedre del av karakterskalaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg