Gå til innhold

Unreal 2 til Linux

whoi

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg fant en poll på et Unreal 2 forum, jeg tror det er det offisielle. Bli med å stem på en Linux versjon! Jo flere som stemmer jo større kjangs er det for at det kommer :wink:

Dere må registrere dere for å stemme, men det tar bare et øyeblikk, og det er det verdt! Jeg gjorde ihvertfall det. Kom igjen å stem nå :woot:

Unreal 2 poll

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Næhhhh holder fortsatt windows som os #1...... for spill, bare tull å lage spillversjoner for Linuxfolket, de skal jo ha alt gratis likevel.

Haha, og det gjør ikke Windows folket? *hint: warez*

Selv om man bruker Linux så betyr ikke det at alt trenger å være gratis.

Det går ann å kjøpe spill, men da må det selvsagt være Linux støtte først.

Lenke til kommentar

[OT]

Hvorfor *må* dere - TheMatrix, Shriek og delvis Cappo - som helt tydelig er windows-brukere - poste i slike tråder? Kan dere ikke bare akseptere at noen ikke gidder å bruke windows lengre? Prøvde dere kanskje Mandrake Linux engang, og fant ikke start-knappen og boota winxp istedet? Og at det er derfor dere nå er så bitre på livet? Jaja, kaninhullet er tydeligvis et trygt sted å være fortsatt :woot:

[/OT]

Lenke til kommentar
Næhhhh holder fortsatt windows som os #1...... for spill, bare tull å lage spillversjoner for Linuxfolket, de skal jo ha alt gratis likevel.

Dette er en av de største feilantagelsene som blir gjort av folk med null peiling på linux og open source. Vennligst ikke uttal deg så bastant om ting du åpenbart vet null og niks om.

Open source handler IKKE om "gratis programvare", men om "åpen programvare". Med åpen menes her, kort fortalt, at kildekoden kan distribueres fritt. Misforståelsen ligger delvis i det engelske ordet "free", som kan bety både "åpen/fri" og "gratis" Sistnevnte er ikke betydningen av ordet når man snakker om "free software".

Jeg kjøpte UT2003 så snart den kom ut, ene og alene fordi den hadde linuxklient inkludert. Hadde aldri orka å kjøpe spillet dersom jeg måtte sette opp windows for å bruke det. For min del har altså spillprodusentene mer å tjene på å lage linuxklienter.

Lenke til kommentar
[OT]

Hvorfor *må* dere - TheMatrix, Shriek og delvis Cappo - som helt tydelig er windows-brukere - poste i slike tråder? Kan dere ikke bare akseptere at noen ikke gidder å bruke windows lengre? Prøvde dere kanskje Mandrake Linux engang, og fant ikke start-knappen og boota winxp istedet? Og at det er derfor dere nå er så bitre på livet? Jaja, kaninhullet er tydeligvis et trygt sted å være fortsatt :woot:

[/OT]

Herregud. Ikke bland meg inn i dette. Jeg bare svarte på påstanden til Snabben. Jeg er overhodet ikke anti-'alt-annet-enn-Windows'. Syns den nyeste versjonen av Redhat virker veldig artig. Men pga knotet hardware så er ikke Linux et så veldig godt valg for meg.

Så vennligst ikke nevn meg i samme settning som de to andre. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...