whoi Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Heisann folkens! Jeg fant en poll på et Unreal 2 forum, jeg tror det er det offisielle. Bli med å stem på en Linux versjon! Jo flere som stemmer jo større kjangs er det for at det kommer :wink: Dere må registrere dere for å stemme, men det tar bare et øyeblikk, og det er det verdt! Jeg gjorde ihvertfall det. Kom igjen å stem nå Unreal 2 poll Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hva er vitsen å spille på linux? ser det bare ikke... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 hva er vitsen å spille på linux? ser det bare ikke... hva er vitsen med å spille i Windows? ser det bare ikke... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hva er vitsen å spille på linux? Hva er vitsen å spille i windows? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hva er vitsen å spille på linux? ser det bare ikke... Vitsen? det er mange som bare kjører linux også som ikke har solgt sjela si til Microsoft. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Vitsen?det er mange som bare kjører linux også som ikke har solgt sjela si til Microsoft. Bare bedrifter som selger sjela si til Microsoft. 8) Lenke til kommentar
whoi Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Linux er en ganske god spillplatform, hvis man har ati eller nvidia kort ihvertfall. RTCW kjører bedre i Linux enn i Windows hos meg. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Næhhhh holder fortsatt windows som os #1...... for spill, bare tull å lage spillversjoner for Linuxfolket, de skal jo ha alt gratis likevel. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Næhhhh holder fortsatt windows som os #1...... for spill, bare tull å lage spillversjoner for Linuxfolket, de skal jo ha alt gratis likevel. Haha, og det gjør ikke Windows folket? *hint: warez* Selv om man bruker Linux så betyr ikke det at alt trenger å være gratis. Det går ann å kjøpe spill, men da må det selvsagt være Linux støtte først. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [OT] Hvorfor *må* dere - TheMatrix, Shriek og delvis Cappo - som helt tydelig er windows-brukere - poste i slike tråder? Kan dere ikke bare akseptere at noen ikke gidder å bruke windows lengre? Prøvde dere kanskje Mandrake Linux engang, og fant ikke start-knappen og boota winxp istedet? Og at det er derfor dere nå er så bitre på livet? Jaja, kaninhullet er tydeligvis et trygt sted å være fortsatt [/OT] Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hva er vitsen å spille på linux? ser det bare ikke... Du mener bortsett fra at jeg får bedre ytelse i linux? Trolle kan du gjøre andre steder. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Næhhhh holder fortsatt windows som os #1...... for spill, bare tull å lage spillversjoner for Linuxfolket, de skal jo ha alt gratis likevel. Dette er en av de største feilantagelsene som blir gjort av folk med null peiling på linux og open source. Vennligst ikke uttal deg så bastant om ting du åpenbart vet null og niks om. Open source handler IKKE om "gratis programvare", men om "åpen programvare". Med åpen menes her, kort fortalt, at kildekoden kan distribueres fritt. Misforståelsen ligger delvis i det engelske ordet "free", som kan bety både "åpen/fri" og "gratis" Sistnevnte er ikke betydningen av ordet når man snakker om "free software". Jeg kjøpte UT2003 så snart den kom ut, ene og alene fordi den hadde linuxklient inkludert. Hadde aldri orka å kjøpe spillet dersom jeg måtte sette opp windows for å bruke det. For min del har altså spillprodusentene mer å tjene på å lage linuxklienter. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Free as in free speech, not beer! Quota av en eller annen knall på forumet her.... Lenke til kommentar
Jay Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Linux er en ganske god spillplatform, hvis man har ati eller nvidia kort ihvertfall. RTCW kjører bedre i Linux enn i Windows hos meg. Q3 bedre på min Linux enn Windows her... Heia OpenGL - J Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Linux er en ganske god spillplatform, hvis man har ati eller nvidia kort ihvertfall. RTCW kjører bedre i Linux enn i Windows hos meg. Q3 bedre på min Linux enn Windows her... Heia OpenGL - J Her og Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [OT]Hvorfor *må* dere - TheMatrix, Shriek og delvis Cappo - som helt tydelig er windows-brukere - poste i slike tråder? Kan dere ikke bare akseptere at noen ikke gidder å bruke windows lengre? Prøvde dere kanskje Mandrake Linux engang, og fant ikke start-knappen og boota winxp istedet? Og at det er derfor dere nå er så bitre på livet? Jaja, kaninhullet er tydeligvis et trygt sted å være fortsatt [/OT] Herregud. Ikke bland meg inn i dette. Jeg bare svarte på påstanden til Snabben. Jeg er overhodet ikke anti-'alt-annet-enn-Windows'. Syns den nyeste versjonen av Redhat virker veldig artig. Men pga knotet hardware så er ikke Linux et så veldig godt valg for meg. Så vennligst ikke nevn meg i samme settning som de to andre. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 minn meg på å skaffe meg ny versjon av debian 3 neste uke da (en som gir meg både bilde, OG lyd ). Samt å ikke laste ned unstable release (hastverk er lastverk, og det er ISDN også). Uansett, det hadde vært kjekt med UT2 på linux Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Så vidt jeg vet så er UT2003 og U2 omtrent samme spillet, samme grafikkmotor osv. Eneste forskjellen er at Ut2003 er multiplayer only, mens U2 er singleplayer only. Så det burde ikke være noe problem å få U2 til linux. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Ser ut som pollen forsvant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå