Haawy Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vurderer å selge min 60GB og kjøpe en 40GB. Har ikke bruk for å spille PS2 spill på den, heller ikke 4 usb kabler. Hva tror dere jeg kan få for den? Alt originalt utstyr som var med følger med(60GB + en sixaxis kontroller). Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spill som Motorstorm og FOM går for 100-lappen.. Hvor har du sett motorstorm til 100 lappen? Brukt eller?? Billigste på prisguiden er jo 299,- Brukt.. Men de er utrolig billige nye og.. Har sett f.eks FOM gå for 70kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jo har sett det, og synes det er kvalmt... Det er ikke snakk om å lure folk, det er snakk om å selge den til verdien den har i dagens marked. Det er vel ikke noe annet enn hva enhver kjøpmann i hele verden gjør. Hva er det som er kvalmt med at folk får kjøpe et produkt til den prisen de selv er villige til å gi? har ikke noe med luring. men verdien er ikke over 6000kr på et bruktmarked. den er det fordi det er en overhypa og utgått modell og fordi PS fanboys er gale og betaler en unødvendig høy pris Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 har ikke noe med luring.men verdien er ikke over 6000kr på et bruktmarked. den er det fordi det er en overhypa og utgått modell og fordi PS fanboys er gale og betaler en unødvendig høy pris På et bruktmarked er verdien akkurat det kjøperen er villig til å betale. Tilbud og etterspørsel. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) har ikke noe med luring.men verdien er ikke over 6000kr på et bruktmarked. den er det fordi det er en overhypa og utgått modell og fordi PS fanboys er gale og betaler en unødvendig høy pris På et bruktmarked er verdien akkurat det kjøperen er villig til å betale. Tilbud og etterspørsel. Er helt enig med deg fikk selv 9000 for min 60gb ps3 venter nå på at elkjøp skal få inn 40gb burnout pakka Endret 9. februar 2008 av nroj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå