Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne Ps3 pakken?

Anbefalte innlegg

Skal selge ps3n min . Hvilke pris bør jeg få for dette :

PS3 60GB , Uten oringal emballasje , med kvittering

2 kontrollere

Spill : Fifa 08 , Need for speed Prostreet , Resistance fall of man , Motorstorm og Call of Duty 4.

Med HDMI kabel , Kjøpte konsollen i nov/des . PENT brukt

Endret av ettsomikkeeribruk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får sikkert 7k for den på QXL.

Skulle ikke forundre meg om du fikk den 2-3 tusenlapper høyere enn det Haansi skrev, ettersom at det er en etterlengtet maskin, du har jo 2 håndkontroller, flere gode spill og at den er pent brukt er jo et pluss. Må jo si at de spillene du har ( med unntak av NFSPS) er noen knallspill som sikekrt ligger på rundt 400-500 kr. Men er den impotert fra utlandet eller kjøpt i norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

bare fordi det er en PS3 betyr ikke at det er ok og ta en så høy pris.

vi snakker halv pris på bruktmakreder, kanskje litt over siden den modellen er pop.

maks et sted mellom 3000 - 4000kr.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

vi snakker halv pris på bruktmakreder, kanskje litt over siden den modellen er pop.

Tror ikke du har vært på QXL i det siste. 60GB går for langt mer enn de er verdt for tiden. Selvfølgelig skal han selge den for det den går for.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tror ikke du har vært på QXL i det siste. 60GB går for langt mer enn de er verdt for tiden. Selvfølgelig skal han selge den for det den går for.

jo har sett det, og synes det er kvalmt...

Lenke til kommentar

QXL er jo en nettauksjon, og på en nettauksjon så er det jo i stor grad kjøperene som bestemmer prisen (Naturlig regulert av tilbud og etterspørsel). Om konsoller oppnår høye priser på auksjon så er det vel ingen grunn til å skylde på selgeren så lenge han ikke skriver usannheter i beskrivelsen

Lenke til kommentar
jo har sett det, og synes det er kvalmt...

Det er ikke snakk om å lure folk, det er snakk om å selge den til verdien den har i dagens marked. Det er vel ikke noe annet enn hva enhver kjøpmann i hele verden gjør. Hva er det som er kvalmt med at folk får kjøpe et produkt til den prisen de selv er villige til å gi?

Lenke til kommentar

Kommer ikkje til å selge min 60gig uansett pga PS2-støtten, rett og slett fordi eg synes det er praktisk å sleppe å bytte mellom maskinene. Og interpolering av grafikk. :)

Dessuten måtte eg kjøpt ein PS2 slim anyway. Min begynner å skrante kraftig..

Grattis med salg! Glad du ikkje gjekk bananas på prisen, ser ein på QXL som har 9900 som fastpris på ein maskin UTEN SPEL!! Heilt vilt, spent på om han faktisk får den prisen der.

Hm, for eksperimentets skyld, om ein av de har lyst til å legge ut PS3'en sin, kva med å bytte ut harddisken med ein 250gig disk? Sjå kva DEN går for, hehe.

Endret av sagosen
Lenke til kommentar

Vurderer å selge PS3'en min også. Hvor mye burde jeg få for denne pakken da:

- PS3 60gig, som ny m. HDMI kabel

- 2 trådløse kontroller

- Bluetooth Remote

- PS Eye (testet 1 gang)

- Spill:

* Warhawk

* Resistance: FOM

* Eye of Judgement

* Singstar m. mikrofoner (aldri spilt)

* Folklore (aldri spilt)

* Skate (aldri spilt)

* Lair (aldri spilt)

* Blazing Angels

* Motorstorm

* Untold Legends: Dark Kingdom

* The Darkness

* Elder Scrolls IV: Oblivion

* Heavenly Sword

* Sega Rally: Revo

* Call of Duty 4

* Tiger Woods PGA08

* Ratchet & Clank: Tools of Destruction

* Final Fantasy XII (PS2)

Alle spill er som splitter nye og de fleste av de er spilt max 1 time. Eneste spillet jeg har spilt mye er FFXII (PS2-spill) .. Ironisk, hva? ;)

Lenke til kommentar
Grattis med salg! Glad du ikkje gjekk bananas på prisen, ser ein på QXL som har 9900 som fastpris på ein maskin UTEN SPEL!! Heilt vilt, spent på om han faktisk får den prisen der.

Det er meg. Jeg elsker PS3-en min, men i all heten la jeg den ut bare for å se om noen biter på. Håper nesten ikke noen oppnår minsteprisen (som er lavere enn 9900) for jeg har nettopp bestilt GoW 1 og 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...