yabasta Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg har fiksa alle instillingene men når jeg skal laste ned noe så står det downloading og det er ikke noen peers og seeds. noen som vet hvordan fikse dette. fikke dette problemer for rundt 1 uke siden Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg har fiksa alle instillingene men når jeg skal laste ned noe så står det downloading og det er ikke noen peers og seeds. noen som vet hvordan fikse dette. fikke dette problemer for rundt 1 uke siden Sikker på at det ikke bare er du som har prøvd å laste ned en død torrent? Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 jeg har fiksa alle instillingene men når jeg skal laste ned noe så står det downloading og det er ikke noen peers og seeds. noen som vet hvordan fikse dette. fikke dette problemer for rundt 1 uke siden Sikker på at det ikke bare er du som har prøvd å laste ned en død torrent? ja jeg er veldig sikker på det. det er torrent med flere tusen seedere Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har du ruter eller brannmur, f.eks enten i ADSL-modemet eller i f.eks trådløst aksesspunkt? Lenke til kommentar
elo_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Har opplevd at enkelte torrenter bruker litt tid på å starte og finne peers og seeders selv om det er mange av dem. I det siste så har enkelte torrenter tatt opptil en 2-3 min før det har skjedd noe. Regner med at du har latt den stå å gå litt før du har avbrutt nedlastingen? Edit: Når jeg tenker etter så tror jeg disse problemene begynte da jeg oppdaterte til siste versjon 1.7.7 for noen dager siden. Kan være en bug i programmet, uten at jeg skal si det for sikkert... Endret 7. februar 2008 av elo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå