mcgroven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tredje verdenskrig virker hektisk og småmorsom. I hvert fall i spillform. Les mer Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lett å forveksle coveret med GRAW Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dronene ser virkelig morro ut. Hvis de får til en god flerspiller blir det garantert kjøp. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lett å forveksle coveret med GRAW Ja han fyren med den blå greia foran øye, minner mye om graw Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper spillet er like bra som demoen, den var superb! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ska detta bli en BF3 kopie flopp som mange av de andra spillen? Noen som testat multiplayer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spent på dette, CoD4 har økt min entusiasme for FPS-spill en stakket stund. AtW Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ser jo kjempegøy ut å styre disse små dronene, eller droidene eller va det nå var. Ser utrolig tøft ut, får vel teste det en gang Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Dronene er min favoritt også, har betaen ser ut til at den er åpen ennå: http://www.fileplanet.com/promotions/frontlines/beta/ Endret 7. februar 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har prøvd betaen selv og den falt ikke i smak :/ F.eks helikopteret er utrolig rart å styre, null ''føling'' på en måte, hvertfall i forhold til BF2. Samme med våpnene, litt rart å aime med dem osv. Litt kritikk må det få , synes ikke det er i nærheten av BF serien, COD4, Crysis dessverre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ska detta bli en BF3 kopie flopp som mange av de andra spillen? Noen som testat multiplayer? Det er hele opplegget at dette skal konkurrere med BF. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Spillet ser absolutt brukbart ut ja, litt kjipt at de kutta PS3 utgaven. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lett å forveksle coveret med GRAW Ja han fyren med den blå greia foran øye, minner mye om graw Dette er noe det amerikanske forsvaret har forsket på en stund. Det er noe som kommer til å bli brukt i slagmarken om et par år. De har allerede startet med geværer med kameraer, for å ta ut fienden rundt et hjørne. Den er drit stygg da, ser ut som noe fra Terminator-filmene. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) det funker bra i alle fall, og jeg tror ikke de bryr seg om hvordan geværet ser ut når det er max sikkert Endret 9. februar 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 det funker bra i alle fall, og jeg tror ikke de bryr seg om hvordan geværet ser ut når det er max sikkert Jo selfølgelig, veldig effektivt det geværet. Det finnes faktisk en versjon som har en katt(ikke ekte selfølgelig) på munningen(eller tuppen på geværet eller hva det heter) og når fienden ser katta så lurer han på hva det er, når han er nærme nok tar han fienden ut. Minner meg om Postal spilla når man kan ha en katt som silencer M4/M16. hehe Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ah...minte meg litt om no one lives forever 2, da kan man slippe ut en katt så går folk bort til den også eksploderer den/slipper ut søvngass Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 ah...minte meg litt om no one lives forever 2, da kan man slippe ut en katt så går folk bort til den også eksploderer den/slipper ut søvngass NOLF2 er et skikkelig artig spill. Men jeg gleder meg noe sjukt til dette (FFoW) spillet kommer! Lenke til kommentar
Porty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet om en nettside som har testet spillet? Elle vet når gamer.no har tenkt å skrive en full test? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Vi har hatt en del problemer med flerspiller på konsollutgaven, men vi er i det minste i gang med PC-versjonen. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vi har hatt en del problemer med flerspiller på konsollutgaven, men vi er i det minste i gang med PC-versjonen. Åja. Håpte på Xbox 360 testen jeg Men greit å vite hvordan PC-versjonen er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg