Gå til innhold

Finns dette tastaturet?

Anbefalte innlegg

Finnes det i det hele tatt et tastatur som oppfyller disse 3 kriterier?

1. Lys på taster

2. Norsk

3. Stor enter knapp.

Jeg har ikke funnet et.. Roccat Valo er ikke norsk og G15 har smal enter knapp som jeg ikke liker.

Jeg er vel bare kravstor, men finns det? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter å skriver på et G15 v2 med stor enter tast nå, bestill med dansk eller svensk layout (tror ikke det har norsk layout enda) så får du med stor enter tast. Eneste forskjellen på dansk og norsk layout er at Æ og Ø har byttet plass.

Lenke til kommentar

What the hell, G15 og saitek med stor enter? Typisk, jeg fant bilde av det på google, men har bare sett på komplett.no

Nå kommer jo G15 v2 i norsk da? Men da blir den norske versjonen med smal enter da? Isåfall går jeg for svensk hvis det er det om å gjøre. Takk for alle svar

Lenke til kommentar

Mitt G15 (v1) har stor enterknapp og svensk æøå.

Edit: Brodern har G11 og det er helt lik

Edit 2: Nå finner jeg ingen plasser som selger G15 v1 :(

Tror du bør gå for G11 (Svensk) eller G15 v2 (norsk). Men du må ikke høre helt på bildene i prisguiden. Svenske og norske tastatur har stor enterknapp. Men prisguiden har brukt bildet av engelske tastatur.

Bildet nedenfor viser Mitt G15 (v1. Svensk)

post-96937-1202411165_thumb.jpg

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg den svenske G15, men den engelsike med smal enter knapp... Alt jeg kan si er at G15 er det beste tastaturet jeg noen gang har hatt... Så personlig ville jeg anbefalt det, eller V2 om du har penger til det...

Mitt G15 overlevde tilogmed en red bull dusj... Fikk bevis for dette da jeg veltet en boks over tastaturet på sist TG... Litt seie taster de første timene, men etter det har det fungert perfekt... Så ikke bare er G15 beste tastaturet, men det tåler tilogmed en red bull boks, selv om jeg ikke anbefaler og kopiere mitt uhell :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Beklager å vekke til live en så gammel tråd, men lurer på akkurat det samme spørsmålet som trådstarter.

Tenkte selv også på Saitek Eclipse, hvor bildet i testen viser stor entertast, men komplett svarte at det de hadde var med liten. :(

Noen som har kjøpt dette som kan bekrefte/avkrefte dette med entertast? Vet ikke helt om jeg tror de på kundeservice hos komplett gidder å stikke på lageret for å sjekke dette, og derfor bare svarer ut i fra bildet de ser på websiden...

Leste foresten i kommentarene på hw.no, at en fyr hadde problem med å bruke space samtidig som et par piltaster, og dette kan jo fort bli litt problem i f.eks spill som CS:S?

Evt andre/nye forslag som har dukket opp siden tråden var oppe sist?

Lenke til kommentar
Beklager å vekke til live en så gammel tråd, men lurer på akkurat det samme spørsmålet som trådstarter.

Tenkte selv også på Saitek Eclipse, hvor bildet i testen viser stor entertast, men komplett svarte at det de hadde var med liten. :(

Noen som har kjøpt dette som kan bekrefte/avkrefte dette med entertast? Vet ikke helt om jeg tror de på kundeservice hos komplett gidder å stikke på lageret for å sjekke dette, og derfor bare svarer ut i fra bildet de ser på websiden...

Leste foresten i kommentarene på hw.no, at en fyr hadde problem med å bruke space samtidig som et par piltaster, og dette kan jo fort bli litt problem i f.eks spill som CS:S?

Evt andre/nye forslag som har dukket opp siden tråden var oppe sist?

Vel, jeg hadde et Eclipse II som jeg bestilte hos Komplett for noen år siden. Det hadde stor enter-tast og alt var som det pleier å være på norske tastatur. Men hvis komplett sier at det er smal enter-tast, så er det vel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...