martin_eie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei. Jeg trenger litt hjelp, av noen som kan noe om om sentrallås. Jeg har en Audi 80 92 modell som sentrallåsen ikke funker på lenger. Jeg får nå kun låst opp bilen med sentrallåsen, ikke låst. Fjernkontrollen funker fordi jeg kan se at alarmen går på og jeg får jo låst opp alle låsene. Men jeg får ikke låst hverken med fjernkontrollen eller nøkkelen. Jeg har defa alarm og sentrallås. Så spørsmålet er da; hva tror dere er galt og hvordan kan jeg fikse det slik at sentrallåsen både låser opp og låser? takker for alle forslag Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan det være ledningsbrudd? Hadde samme problem på en Saab 900 '94-modell. Tror det er greit å få målt over ledningene. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Defa tilleggsting pleier og lage mye ulumpskheter. Vært borti flere tilfeller der defa er årsaken til mye rart. Om det ikke er så mye jobb, prøv å koble fra denne. Er vel en kontakt inn til hovedboksen eller noe slikt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 DEFA lager trøbbel hvis det ikke er montert skikkelig, les montert med tyvkobling. Men gå over dørene og mål deg fram til synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå