Gjest Anonym# Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg lurte da på om noen på dette forumet har erfaring med p-ring? Jeg tenkte å prøve ut dette fordi jeg ikke er fornøyd med de p-pille merkene jeg har prøvd, og for å slippe og huske på noe hver dag. Så hvis noen har noe erfaring med det, gode eller vonde så vil jeg gjerne høre om det (Sorry hvis det alt er tatt opp i en annen tråd). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Brukervennlig P-ringen er en liten plastikkring som skal settes direkte inn i vagina. Her skal den sitte i tre uker og skille ut hormoner. Deretter skal kvinnen være uten i en uke. I denne uken kommer menstruasjonen. Deretter settes en ny P-ring på plass. De aller fleste kvinnene som deltok i studiet synes at det gikk greit å bruke P-ringen. Prevensjonsmiddelet settes på plass av kvinnen selv. Så mange som 90 % ville anbefale andre å prøve den. Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har prøvd den og det var ikke noe for meg, kanskje fordi jeg har bakover-vendt livmor, den "passet ikke" der inne dvs den ville ikke holde seg på plass. Det er jo en ok ting å prøve,en enkel og grei type prevensjon og lett å fjerne/slutte å bruke om en ikke trives med det. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar Jeg får vel bare prøve og se om det er noe for meg =) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ei venninne gikk fra ppiller til pring. Hun fikk myye bedre sexlyst, og ble ikke så fort sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg