DeadManWalking Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Anarkist: Har du noen gang vært i et forhold som varer lengere enn en natt? Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmm du blir seksuelt trakasert av sjefen din. Ikke at du lider da Jeg tror ikke at det at du ikke lå med henne kommer til å berge barna eller skåne forholdet. Det at hun aktivt prøver å forføre deg og går ut på romantisk middag med deg når hun skulle vært med sin mann og barn. Hun har allerde vært aktivt og grovt utro. Hun var ikke full og ble forført som mange unnskylder seg med, men hun prøver aktivt og gjentatte ganger å forføre en(eller flere, kan jo være andre enn deg hun prøver seg på) menn bak ryggen til sin ektefelle. Hun hadde hatt sex med deg hadde hun hatt sjangsen, det du stoppet henne gjør henne ikke mindre utro. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg tror ikke på Anarkist i det hele tatt.. Høres ut som en røverhistorie han har kopiert fra ett Vi Menn blad eller noe sånt.. Når man er en ny sjef, så kaster man seg ikke i armene på en ansatt, det har jeg aldri hørt om eller sett unntatt på film. Og ihvertfall ikke en som har unger og mann.. Og det hjelper ikke trådstarter i denne saken når jeg nå tok en titt på de tidligere emnene hans.. Hallo folkens! Han kødder med dere! Lukk opp øya.. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Uansett om han kødder eller ikke så har han vel nå fått svar på spørsmålet sitt? Han har til og med tatt et valg etter å ha tenkt nærmere over problemstillingen. Så da håper jeg at han er fornøyd og vi kan avslutte denne tråden. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det vil kunne få konsekvenser, dere som har jobbet en plass en stund har kanskje fått muligheten til å se situasjoner der ting dukker opp blandt ansatte. TS Gjorde riktig valg! Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Anarkist, spør på /b/ på 4chan og spør hva de ville gjort! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 HAHAH!!!! alle svarene blir jo: "Raep her faggot!!!!" (+bilde av mann med sex med kvinne på kontor) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jepp. Det spørs fra person til person, men jeg hadde glatt gjort det. Spørs hvor du jobber da, hadde ikke sømmet seg her i forsvaret kanskje. Men hun som løper risikoene, ikke du. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvis du synes du gjorde en rett avgjørelse, men samtidig hadde lyst å ha sex med henne, så gjorde du egentlig ikke det rette. Hun viste sine følelser til deg før du gjorde det, og da vil det si at hun på en måte allerede er utro. Så det er en viss sjanse for at det forholdet går til helvete uansett om du hadde knulla hu eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dine tanker og følelser gjør deg ikke til et bedre eller dårligere menneske, men handlingene gjør. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hun høres litt rar ut. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nei, hun høres ut som en våt gutte-fantasi.. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg føler hu allerede er på vei i et dårlig forhold med sin mann. For siden hun allerede tenner på andre folk, så kan ikke det være noe godt forhold mellom hun og mannen sin. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For siden hun allerede tenner på andre folk, så kan ikke det være noe godt forhold mellom hun og mannen sin. Så du slutter plutselig å tenne på andre når du er i et forhold? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 For siden hun allerede tenner på andre folk, så kan ikke det være noe godt forhold mellom hun og mannen sin. Så du slutter plutselig å tenne på andre når du er i et forhold? Mennesker defineres av handlinger, ikke av tanker. Det gis inntrykk av at kvinnen ønsket å ta steget litt lengre enn å la det bli med tankene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Never dip you pen in the company ink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg