Marzo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Prøvde min Sigma 2x EX converter på mitt Nikon 70-200 VR nå. Autofokusen stod bare å jaget? Er det ikke meningen av Sigma's skal passe på Nikon optikk og visa versa? Noe jeg har oversett her? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Prøvde min Sigma 2x EX converter på mitt Nikon 70-200 VR nå. Autofokusen stod bare å jaget? Er det ikke meningen av Sigma's skal passe på Nikon optikk og visa versa? Noe jeg har oversett her? Det er ikke alle konvertere som passer på alle objektiver, det bør du sjekke ut på forhånd. Nikonians har vel en kompatibilitetsoversikt for Nikon i hvert fall, tror den inkluderer tredjeparts konvertere. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.sigmaphoto.com/lenses/lenses_tele.asp#nikon Ifl Sigmas sider skal den gi AF til Nikon 70-200 EX DG HSM. Er det utgave uten VR eller mener de samme objektiv? Ser de har tatt med OS (Nikon VR) betegnelsen for andre objektiver i listen... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ifl Sigmas sider skal den gi AF til Nikon 70-200 EX DG HSM.Det er Sigma sin 70-200 de har listet opp, står ingen merke-objektiver på listen i det hele tatt (unntatt Sigma sine egne, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå