Sargent Fire Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har alltid hentet den på download.com men nå funker den ikke, skal ha en versjon som støtte WinXP. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Trodde at noen med nesten 900 meldinger viste hvordan de søker etter saker Sjekk første treff Søkeresultat Lenke til kommentar
Liff Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Stemmer tydeligvis, det. Noen med nesten 900 meldinger vet hvordan de søker etter ting... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Hadde nok klart å funnet det ja, men når man har så vennlige brukere her på forumet som svarer så kjapt hvorfor ikke bruke de? :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Uff.. Hvor er Goggle smilien når du trenger den? :-? Der var den. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Uff.. Hvor er Goggle smilien når du trenger den? :-? Der var den. hehe.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Vel, skulle egentlig vært en smiley istedet for bare ";" Og uansett, jeg ga deg jo svaret, det var mye mer enn de andre som svarte gjorde. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Liff Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jo, jeg kunne forsåvidt skrevet en link til programmet, jeg også... http://www.neo-modus.com Der. Fornøyd? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Har lastet ned scripts å hele programmet for lenge siden, så jeg trenger ikke mer hjelp Lenke til kommentar
Liff Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Beklager så mye! Jeg mente å være sarkastisk, ikke hjelpsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå