kris45 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor er jeg hatet? Jeg føler så mye HAT, er det bare på grunn av at jeg er en jøde? Jeg blir mobbet på skolen og på jobb... Hvordan skal jeg skaffe meg venner? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 gjør som vanelig, litt tull må man tåle for det meste. er man ikke jøde/kristen eller annen religion, er det noe annet. men om det er direkte mobbing, så finn deg heller andre og menge deg med, er ikke noe vits å prøve, om de ikke kan respektere deg såppas. men litt tull kommer du aldri unna. litt morro må man jo ha. Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hm, prøvd å bli kjent med andre jøder? De kan hvertfall ikke mobbe deg pga din religion. Noe som i utgangspunktet er en utrulig idiotisk ting å gjøre... Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trådstarters korte historikk tilsier desverre at dette ikke er en seriøs tråd. Jeg mistenker at noen av svarene hadde sammenheng med det. De er herved slettet. I tillegg er tråden feilpostet. Tråden stenges derfor. Trådstarter må gjerne kontakte meg på PM dersom han mener seg feiltolket. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg