mxole Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei Lurte på om dette skjerkortet er noe bra ? link Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det var da svært dyrt (og en noe utydelig spørsmålstilling). ...har du brukt prisguiden ? Du får 8800 GT 512 MB fra ca. 1600 kroner - alle 8800 GT er (i all hovedsak) helt like. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja det er uten tvil et veldig bra kort , det er passivt så det er lurt og ha bra med luftsirkulasjon i kabinettet. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 HeiLurte på om dette skjerkortet er noe bra ? link kortet blir veldig varmt. Så ellers god lufting er viktig. Ville heller valgt inno3d med den nye viften til ca 1500 kr. Bråker veldig lite og sies det. Finnes en tråd på det under skjermkort. 8800gt med 75 mm vifte heter den tror jeg HeiLurte på om dette skjerkortet er noe bra ? link kortet blir veldig varmt. Så ellers god lufting er viktig. Ville heller valgt inno3d med den nye viften til ca 1500 kr. Bråker veldig lite og sies det. Finnes en tråd på det under skjermkort. 8800gt med 75 mm vifte heter den tror jeg Lenke til kommentar
mxole Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Okei Så det var med på en Pc pakke fra multicon Link til Pc pakke Er dette en bra data til den prisen ? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 OkeiSå det var med på en Pc pakke fra multicon Link til Pc pakke Er dette en bra data til den prisen ? pcen er diskutert i en annen tråd her og. Konklusjonen var vel at det var en bra maskin. Ville personlig brukt ett kort med vifte. Kanskje ett gts kort blir ikke mye dypere og er mye kjøligere og litt bedre. Lenke til kommentar
mxole Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja.. Hvis jeg skal ha den fra multicom tror jeg at jeg går for det gts kortet i stede for gt Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det finnes noen tester ute på nettet som går litt i dybden på dette kortet; Guru3D, AnandTech. Som jeg nevner tråden om Multicom tilbudet så får jeg forhåentligvis denne pcen neste uke og skal prøve å komme med noen helhetsintrykk av den da. Lenke til kommentar
mxole Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Det finnes noen tester ute på nettet som går litt i dybden på dette kortet; Guru3D, AnandTech. Som jeg nevner tråden om Multicom tilbudet så får jeg forhåentligvis denne pcen neste uke og skal prøve å komme med noen helhetsintrykk av den da. Okei Ja, det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå