Espen_jobb Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Har kjøpt en HP Compac 6715b med Vista. Under installasjonen ble det også (automatisk) installert en Office 2007 pakke, som har 60 dagers prøvetid. Tar man den i bruk og registrerer, så er det vel gratis i 60 dager og deretter er det vel bare å betale... Saken er at jeg har en Office pakke med lisens jeg ønsker å bruke istedet, og ønsker ikke ta i bruk den forhåndsinstallerte 2007 versjonen. Om jeg nå går igang og installerer min legale versjon (2003) , så blir det bare krøll, -har jeg lest meg til. Og helt sikkert også om jeg venter til 2007 prøvetiden er over, og jeg så installerer en annen versjon. Vil derfor bli kvitt 2007 prøveversjonen for godt en gang for alle - rubbel og bit - uten at andre program/funksjonaliteter ødelegges. Hvorledes? Holder det å bruke kontrollpanelets "installer/avinstaller" program? Har også installert Revo Uninstaller, som kan røske opp i registre og mye .dll'er og andre filer som jeg ikke tror kontrollpanelprogrammet gjør, men er redd det kan skade funksjonalitet for andre programmer... Et problem er at også det er så mange ulike "moduler" eller programmer knyttet til MS Office som listes opp i Revo... 15-20 stykker! Se vedlegg! ( MS Office 2003 Web Components, MS Office 2007 Primary Interop Assemblies, MS Office Access MUI (English) 2007, MS Office Excel/Outlook/PowerPoint/ MUI (English) 2007..... ) Noen som kan gi råd hvorledes jeg kan få avinstallert og gjort dette riktig? Har sett etter andre tråder, men ikek funnet Endret 7. februar 2008 av Espen_jobb Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 finnest de en avinstallering program i selveste Office 2007 folder, da bør du bruke den. eller må du bruke kontrollpanelets "installer/avinstaller" program og etterpå bruke RegSeeker for å slette alle resten etter Office 2007. http://www.hoverdesk.net/freeware.htm husk å huke av for alle: HKEY_ lykke til Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 finnest de en avinstallering program i selveste Office 2007 folder, da bør du bruke den.eller må du bruke kontrollpanelets "installer/avinstaller" program og etterpå bruke RegSeeker for å slette alle resten etter Office 2007. http://www.hoverdesk.net/freeware.htm husk å huke av for alle: HKEY_ lykke til Dessverre finner jeg ingen avinstallasjonsprogrammer under /Programfiles/Office...... Noen som vet hvor dette evt er lokalisert (om det finnes)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå