KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hammer-down? Er det der de ble bommbet siste gang , og døde(alså de to personene som var igjen. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har sett traileren, og jeg har veldig blandede følelser om denne filmen - premisset virker temmelig bra, men jeg er så jævlig lei shaky-cam/in-your-face kameraføring i filmer. Det er forbanna slitsomt å se på, og det tar meg ut av filmen da min irritasjon overskygger hva som kanskje kunne vært en god film. Det føles som regel som en unødvendig og billig måte å forsøke å skape spenning/actionfølelse på, men hos meg faller dette helt gjennom.Dette står på min liste over ting som ødelegger en film, tett ved siden av "Tomb Raider slossing" (du ser et fjes, en knyttneve, noen pupper, noen øyne, et spark og avsluttes med at en av personene involvert i slosskampen ligger på bakken. Alt dette skjer selvfølgelig i ultra-closeup, og mens de forbanna pretensiøse horene som har laget kadaveret av en film påstår at "dette er for å gi filmen en ny dimensjon" sitter jeg og lurer på hvorfor i svarte faen de ikke kunne brukt litt mer tid på å faktisk lært skuespilleren å sloss skikkelig.) Ut i fra hva N_B sier er dette også tilfelle med denne filmen, og da skal jeg vise min forakt ved å ikke legge igjen så mye som en krone i pengekassa til folkene som står bak. Jeg har ingen grunnlag for å si om du liker denne eller ikke, men ville bare tilføye at denne filmingen funker UTROLIG bra i denne filmen. Jeg digget filmen, såg den på kino og synes ikke det var irriterende egentlig. Var redd for at det skulle bli det før jeg såg den, men elsket måten det var gjort på. Klippingen også er genial og gjør at du ikke sitter og ser på de gå og gå og gå i tredve minutter osv Så hvis du har en femtilapp til overs så ville jeg anbefalt deg å leie den når den kommer. Beste filmen jeg har sett på en god stund iallfall Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Og for de som har sett filmen og vil vite mer: Monstret døde ikke ved Hammer-down. Åssen kan du vite det? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Vi vil ha et svar, ikke bare siteringer ... : P Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Og for de som har sett filmen og vil vite mer: Monstret døde ikke ved Hammer-down. Åssen kan du vite det? På slutten av tapen hører man "Its not Dead" baklengs. Forøvrig så skal vistnok monstret være fra havet, vekket opp av satelitten som detter ned i havet på siste scena i filmen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hammer-down? Er det der de ble bommbet siste gang , og døde(alså de to personene som var igjen. Ble jo rimelig klart det? Fulgte du ikke med på filmen eller? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kan ikke huske ordet: Hammer-down... Men kansje noen kan si meg hva Hammer-down er ... Endret 10. februar 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kan ikke huske ordet: Hammer-down... Joda. Det ble nok sagt det. Endret 10. februar 2008 av Scotty Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ja, kan noen si meg hva det er da? Endret 10. februar 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, kan noen si meg hva det er da? Du kan umulig ha fulgt med på filmen! De sa jo at hele Manhatten kom til å bli flat, det var da altså en Hammer-down Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Ah, nå er jeg med ... Nei, det er ikke så enkelt å følge med når folk snakker til deg, og folka bak deg liker å spenne i stolen min. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hammer down kan med andre ord kalles en atombombe. Anbefaler å se denne på en kino med skikkelig lyd! (så den på lillestrøm) : D *P.s , var denne satelitten som datt ned i havet osv på slutten av filmen etter rulleteksten? for jeg gikk når rulleteksten kom* EDIT: "Ah so the answer to surviving a nuclear war is hiding under a pile of rocks. Genius!" haha Endret 10. februar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8XYERYYOyJQ...feature=related Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Så akkurat filmem og ble ikke skuffet.Skikkelig bra film. Men hvorfor dette det noe ned i vannet på slutten av filmen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor det detter ned? ingen som vet Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 ThomasT-93: Les mine spoilers. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Eh, ja... sier ikke noe om HVORFOr selve satelitten falt ned.. men men.. er ikke så nyttig å vite uansett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg skal se filmen på kino en gang til. Må få meg satelitten . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Tror jeg skal se filmen på kino en gang til. Må få meg satelitten . Finnes også på youtube. edit: Ja det er sant Endret 11. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg skal se filmen på kino en gang til. Må få meg satelitten . Finnes også på youtube. Alt for dårlig kvalitet til at man ser noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg