Joachim_F Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det spennende snikespillet Sabotage vil fra nå av være kjent som Velvet Assassin. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Må si dette virker utrolig spennende. Men hvis de registrerte navnet Sabotage først, så har jo ikke EA eller Pandemic noe som helst de skulle sagt. Synes Gamecock (merkelig navn), burde vise at de er tøffe og ikke trekker navnet sitt bare fordi EA er mega stor. Regner med de hadde vunnet hvis de hadde blitt saksøkt. Men på den annen side så er det jo greit det ikke blir navn forvirring. Selv om jeg synes EA/Pandemic burde endre navn. Endret 7. februar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hahaha... de burde nok tenkt på å bytte navn på selskapet sitt før spillet ja.. sølte litt kaffe utover når jeg leste det navnet men uansett så virker det jo som et spennende spill! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Assassins creed? Person som går gjennom minnene sine.... Assassin.... Har vi screens eller trailers? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Verd å merke at dette spillet har vært under utvikling lenge, og konseptet ble spikret lang tid før det ble klart hva Assassin's Creed handlet om. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Grunnen til navneendringen skal være at Gamecock vil unngå at de kommer i klammeri med Electronic Arts. EA-eide Pandemic Studios jobber med storsatsningen Saboteur, som lett kan forveksles med Sabotage. Hahaha, ja, det får en si! Jeg var sikker på at det var snakk om Saboteur. Det faktum at grafikken forandrer farge i både Saboteur og Sabotage gjorde ikke akkurat saken bedre. Godt valg, altså! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Spillet ser lovenede ut. Kansje noe jeg kjøper . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg