Gå til innhold

kjøp av LG KU990 fra statene

keriss

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nyrlig vurdert å kjøpe meg en LG KU990. Har satt meg inn i funksjonene, og er passe tilfreds, bortsett fra at det ikke er norsk oppsett og at sms'en er litt treg. Men jeg syns det er litt dyrt å betale 3599,- for en åpen telefon (noe som er det billigste i norge).

Så det jeg lurer på er hvordan situasjonen vil være hvis jeg kjøper den fra statene? Ser de averterer telefonen som "ulåst" ned i en pris på 2500,-. Hvilke bakdeler vil dette kjøpet gi, sånn bortsett fra garanti. Er det noen funksjoner som ikke vil funke, de bruker jo GSM de også, gjør de ikke? ellers med oppsettet, går det ann å laste ned norsk oppsett (ev. firmvare). takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i kontakt med LG's kundeservice der jeg vist nok fikk bekreftet svaret med følgende kommentar:

"Det kommer helt enkelt ikke til aa fungere aa installere norsk programvare paa en slik telefon."

så når det er bekreftet kan jeg jo enkelt hoppe til neste spørsmål :p

finnes det GPS adapter for telefoner?

Lenke til kommentar

"Det kommer helt enkelt ikke til aa fungere aa installere norsk programvare paa en slik telefon."

Tull :tease: Om du kjøper en telefon i utlandet, så er det jo bare å sende den inn til et mobilverksted, så gjør de det gratis:p

Det er jo det samme for KU990 som på alle andre telefoner. Du kan legge inn Firmware'n på nytt :yes:

Å siden det finnes KU990 med norsk meny og språk, går det jo an å legge inn språkpakken på utenlandske mobiler også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...