Republic3D Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Der jeg jobber har vi en kunde som må ha et kompaktkamera som tar opp i Quicktime. Er det noen her som vet om noen slike modeller? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Der jeg jobber har vi en kunde som må ha et kompaktkamera som tar opp i Quicktime. Er det noen her som vet om noen slike modeller? Panasonic FX-30 gjør i hvert fall det, det gjør etterfølgeren FX-33 også, og storebror FX-55. De nye Panasonic-modellene skal også ha Quicktime. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Takk for svaret, k-ryeng. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det gjelder kanskje alle de nye Panasonic-modellene? Min LX2 tar også video i quicktime-format. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det gjelder kanskje alle de nye Panasonic-modellene?Lurer på det ja... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ser sånn ut. Mitt store ultrazoom FZ30, samt etterfølgeren FZ50 lager også .mov-filer. Så da har nok Panasonic standardisert på det. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tror de fleste fra olympus gjør det å, i alle fall mitt mju 410. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 det heter ikke quicktime. det heter MOV. og man bør bruke quicktime TIL og spille av MOV. kan bare si så enkelt at casio bruker MOV. og ikke kom her og si at det er feil og jeg ikke kan noen ting, for det har jeg skjekket opp 1 uke jeg hadde ferie da jeg skulle prøve og finne ut hvilket kamera jeg skulle gå for. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 det heter ikke quicktime. det heter MOV. og man bør bruke quicktime TIL og spille av MOV. Nå skal det sies at alle nevnte kameraer lagrer i .mov ja, men det finnes også et .qt-format til video, som i høyeste grad må kunne sies å være Quicktime-format... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå