Joachim_F Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Her er en haug av ny og spennende informasjon om Mario Kart for Wii. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Øsj, har veldig lyst til å lese om dette men, det går ikke når jeg er på skolen... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) 4x classic/gc-kontrollere + spillet. "Digg". Endret 7. februar 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Grafikken var jo ikke så veldig bra da. Mulig det er wii-screensho syndromet som gjør at alle slike bilder for kantete kanter (null AA), men jeg synes at double dash så mye penere ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hvordan kontrollmedoten blir? Lite lyst til at det skal bli som det er i noen mini-games til Wii, der man holder kontrollen sidelengs og tilter den venste/høyre for å svinge, og fremover/bakover for å justere farten. Dette er faktisk et spill jeg vil kunne spille med GC kontroll, eller uten store bevegelser. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det blir spennende med kontrollen ja. Har ikke lyst til at det skal bli sånn styring som i Donkey Kong Jet Race, der du må sitte å riste både wii-mote og nunchucken for å få fart. Det blir rett og slett for stress for meg. Men dette er uansett et spill jeg skal ha. Gleder meg veldig. Og 32 baner er jo genialt, selv om halvparten er nye versjoner av gamle baner! Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Syned dette er rart Bildet du viser som har underteksten: Denne banen ville neppe blitt godkjent som ekte go kart bane" Har sett det bildet i gamereactor i forfjor... Trodde dette spillet var kommet ut... ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det blir spennende med kontrollen ja. Har ikke lyst til at det skal bli sånn styring som i Donkey Kong Jet Race, der du må sitte å riste både wii-mote og nunchucken for å få fart. Det blir rett og slett for stress for meg. Men dette er uansett et spill jeg skal ha. Gleder meg veldig. Og 32 baner er jo genialt, selv om halvparten er nye versjoner av gamle baner! måtte jo ha gammle baner med da, ellers hadde det ikke vært noe kult. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det en bane som bare må være med i hvert Mario Kart er det Rainbow Road. Makan til artigere bane finnes ikke. Ok, den var riktignok litt frustrerende i Super Mario Kart hvor den ikke hadde gjerde. Men i Nintendo 64 løste de jo dette problemet. Og i Double Dash tok de banen til et helt nytt nivå! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er det en bane som bare må være med i hvert Mario Kart er det Rainbow Road. Makan til artigere bane finnes ikke. Ok, den var riktignok litt frustrerende i Super Mario Kart hvor den ikke hadde gjerde. Men i Nintendo 64 løste de jo dette problemet. Og i Double Dash tok de banen til et helt nytt nivå! Enig. Husker på Rainbow Road på N64 rett etter at du begynner løpet, så hvis du timer det riktig så kan du hoppe til siden og over halve banen. Jeg var ganske bra til å time det, så alle jeg spillte mot ble dritsure på meg for de klarte det aldri Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hvordan kontrollmedoten blir? Lite lyst til at det skal bli som det er i noen mini-games til Wii, der man holder kontrollen sidelengs og tilter den venste/høyre for å svinge, og fremover/bakover for å justere farten.Dette er faktisk et spill jeg vil kunne spille med GC kontroll, eller uten store bevegelser. Hvis du har prøvd Excite Truck så vil du finne den måten å styre på veldig behagelig. Om det gjøres riktig er det veldig morsomt og enkelt å styre på den måten. Og det blir nok slik man styrer, da Wii-Wheel (Whiil?^^) kommer sammen med spillet. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 På bildet nummer 2 er det vel strent tatt Waluigi som jager mario og ikke Wario... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Flerspilleren frister utrolig mye! Gjelder å få overtalt en venn (med Wii) til å kjøpe dette asap. Lenke til kommentar
oyvindne Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hvordan kontrollmedoten blir? Lite lyst til at det skal bli som det er i noen mini-games til Wii, der man holder kontrollen sidelengs og tilter den venste/høyre for å svinge, og fremover/bakover for å justere farten.Dette er faktisk et spill jeg vil kunne spille med GC kontroll, eller uten store bevegelser. Hvis du har prøvd Excite Truck så vil du finne den måten å styre på veldig behagelig. Om det gjøres riktig er det veldig morsomt og enkelt å styre på den måten. Og det blir nok slik man styrer, da Wii-Wheel (Whiil?^^) kommer sammen med spillet. Jepp, er enig! Styringen i Excite truck funker helt fantastisk! Er overbevist om at det vil funke strålende på mario-kart også. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hvordan kontrollmedoten blir? Lite lyst til at det skal bli som det er i noen mini-games til Wii, der man holder kontrollen sidelengs og tilter den venste/høyre for å svinge, og fremover/bakover for å justere farten.Dette er faktisk et spill jeg vil kunne spille med GC kontroll, eller uten store bevegelser. Hvis du har prøvd Excite Truck så vil du finne den måten å styre på veldig behagelig. Om det gjøres riktig er det veldig morsomt og enkelt å styre på den måten. Og det blir nok slik man styrer, da Wii-Wheel (Whiil?^^) kommer sammen med spillet. Jepp, er enig! Styringen i Excite truck funker helt fantastisk! Er overbevist om at det vil funke strålende på mario-kart også. Mange som ikke liker styringa, men jeg gjør det faktisk. Utrolig avslappende når en blir vant til det. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får sykt lyst på en Wii når jeg ser disse bildene. Mario Kart fra N64 er jo legendarisk. Mange gode minner fra di dagene. Vi får se. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det med triks ser litt drøyt ut :/! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg