EinarEriksen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Operas smarte mobilnettleser har kommet i en ny versjon med nye funksjoner. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Alltid like artig å høre Nordmenn som er flink i engelsk uttalelse ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, få nå en som ikke er nordmann til å prate engelsk. Høres jo helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Like tragisk som å høre folka i Funcom snakke engelsk på pressekonferanser Burde få seg en britisktalsmann eller noe sånt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vil det bli mulig å få nyere nettlesere til Symbian UIQ3 også? Jeg sitter med Opera 8, og skulle gjerne hatt noe som var raskere. Likte at Opera 9.5 (for WM) var raskere, men det hjelper ikke meg Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Håper snart at en ny Opera-versjon til pc også kommer snart, og en ny Opera mini. Selv om det allerede er svært bra, kan det bare bli bedre. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg er mer irritert over at dem har klonet presentasjonsformen til apple heller den at fyren har dårlig engelsk (gjetter meg til at han er en del flinkere på rettskrivinga). Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Systemet på Opera 9.5 er jo så å si kopiert fra apples ipod og iphones safari. Men sikkert fint for brukere som ikke bruker iphone sin nettleser safari. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er det noe ala Hurtigvelger/Speed dial på Mobile 9.5? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor skriver dere at 9.5 er lansert tirsdag når den ble annonsert da? Dere skriver jo etterpå at det skal være en sniktitt på den nye utgaven neste uke. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hurra, dette er noe jeg har ventet på i over ett år da Opera 8.65 er nesten like ubrukelig som alle andre nettlesere for min Windows Mobile telefon. Jeg håper bare JavaScript og CSS-støtte er like fullverdig som den i desktopversjonen. Systemet på Opera 9.5 er jo så å si kopiert fra apples ipod og iphones safari. Men sikkert fint for brukere som ikke bruker iphone sin nettleser safari. Ikke for å starte noe her, men hvilke deler er det som er kopiert? Endret 9. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
BrynjarN Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Systemet på Opera 9.5 er jo så å si kopiert fra apples ipod og iphones safari. Det er vel heller Safari som har kopiert Opera og Nokia, siden begge disse hadde slik teknologi lenge før iPhone ble presentert for første gang. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan noen fortelle meg hva faen Apple og iPhone har med saken å gjøre? Dette er en tråd om Opera Mobile, så hva i all verden er det man absolutt skal begynne å diskutere Apple for? Hvis noen fortsatt lever i den villfarelse at Steve Jobs oppfant mobile nettlesere eller hvordan de fungerer så bør man uansett skaffe seg litt kunnskap. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis noen fortsatt lever i den villfarelse at Steve Jobs oppfant mobile nettlesere eller hvordan de fungerer så bør man uansett skaffe seg litt kunnskap.Tar meg friheten til å skyte inn følgende fakta: - Første versjon av Opera Mobile kom i 2000 - iPhone kom i 2007 - 2007 år minus 2000 år er sju år Om du fortsatt tror Jobs fant opp browsing på mobiler bør du kanskje lese litt om RDF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg