Mr team Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, da nærmer det seg WMC igjen, det største mobil messa i 08. Så hva vil vi se iår. Vel, vi vil se bl.a oppfølgeren til K850. Venus, WM mobilen til SE, tror jeg neppe vi vil se, den skal komme Q4 evt Q1 09. Men sannsynligvis 2 UIQ modeller, en med 3.2 megapxl cam og en med 5 megapxl cam (nei, dette er ikke Paris ("P5") Den kommer Q3 evt Q4 på en ny HW plattform. Beibel tilhører også denne nye platformen, så det er for tidlig for denne også mener jeg. Jeg kommer tilbake med mer etterhvert. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva med "xperia" - når får vi se denne? Er spent på hva SE kan finne på nå. De bør komme med noe bra, hvis ikke blir jeg dessverre Nokia eller iPhone - bruker i løpet av året Har vært svært fornøyd med SE de siste 7 årene, og har ikke lyst til å hoppe av :-) Lenke til kommentar
poe Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, da nærmer det seg WMC igjen, det største mobil messa i 08.Så hva vil vi se iår. Vel, vi vil se bl.a oppfølgeren til K850. Venus, WM mobilen til SE, tror jeg neppe vi vil se, den skal komme Q4 evt Q1 09. Men sannsynligvis 2 UIQ modeller, en med 3.2 megapxl cam og en med 5 megapxl cam (nei, dette er ikke Paris ("P5") Den kommer Q3 evt Q4 på en ny HW plattform. Beibel tilhører også denne nye platformen, så det er for tidlig for denne også mener jeg. Jeg kommer tilbake med mer etterhvert. P5 bør i alle fall lanseres snart. Har jo gått rykter om at den skulle lanseres nå. Men har jo i dag blitt presentert neste generasjon mobilplattform, med hele 3 stk 400mhz prosessorer. Rart at ikke amobil har skrevet om denne, da den overgår alt som finnes, og har mulighet til 12MP kamera, og å spille av video i 30 bilder per sekund med en oppløsning på 854 x 480 punkter. Den har også en ekstra grafikkprosessor som gjør blant annet 3D-spill bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå