Dinsdale Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Atari er ikke bortskjemt med gode titler om dagen, men denne kan bli kul. Skal komme til sommeren. Her blandes storby med mytologiske monstre. Spillet kan bli kult om gameplay og story inneholder annet enn voldsom sløying av monstre. Vi er jo litt lei det. Endret 7. februar 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 såg faktisk ganske kult ut dette her. kommer nok til og fælge med på det vertfal Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hellraiser! Anyway. Jeey, enda et FPS spill der man skal skyte demoner...hurra! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Aldri hørt om dette, men liker ideen! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Atari trenger en god tittel nå. Denne så interessant ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Atari har noen gode titler faktisk: PENUMBRA:BLACK PLAGUE håper jeg vil selge bra. Jack Keane likeså. Og ikke å forglemme Alone in the Dark. Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Når jeg ser på screenshots og ser at "jeg" skyter på minotauren kan jeg ikke tenke på annet enn Serious Sam:D Men dette hørtes jo knall ut. Slo meg litt at når de blander dagens våpen osv med mytoligiske skapninger får jeg ikke den store godfølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå