sybbelybb Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg plages med å sende e-mail med min S55, og lurer på om noen av dere vet hvordan oppsettet er? Telenor sine sider har bare oppsett for gamle Siemens-mobiler... Får bare Network-error eller noe sånt når jeg prøver å sende.. edit: plages også med å få MMS til å funke.. takker for all hjelp Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 http://home.online.no/~morgank/ (litt nedover siden) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 får det fortsatt ikke til... har gjort alt det der.. jeg får til å ta imot mail, men ikke sende... må vel lete litt til :smile: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hva med ringelyder til siemens S55 ? Jeg har ikke kabel eller bluetooth på på pc'n så d må kunne sendes Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hva med ringelyder til siemens S55 ? Jeg har ikke kabel eller bluetooth på på pc'n så d må kunne sendes aner ikke funker ikke med inpoc (jeg ville ha POPCORN-ringelyden deres)... men det fulgte med kabel i pakken til S55 hos meg da så jeg skal være fornøyd Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ringelyder kan dere laste ned via wap. Finn en polyfonisk ringelyd (MID eller MMF) på nettet et sted som er maks 45kb, tast in URL'n (adressen) til ringetonen i wap-browseren og last den ned Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 får det fortsatt ikke til... har gjort alt det der.. jeg får til å ta imot mail, men ikke sende...må vel lete litt til :smile: Under Brukerinnstillinger og Svaradresse, legg inn e-post adressen din. Under E-postinnstillinger må du aktivere SMTP autentisering og taste inn ditt brukernavn. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Under Brukerinnstillinger og Svaradresse, legg inn e-post adressen din. Under E-postinnstillinger må du aktivere SMTP autentisering og taste inn ditt brukernavn. prøvde det også, men får bare Unknown error ID-ettellerannet hele tiden Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hva med ringelyder til siemens S55 ? Jeg har ikke kabel eller bluetooth på på pc'n så d må kunne sendes hvis du har satt opp mail på telefonen er det bare å sende en mail med ringetone, bakgrunn ol som vedlegg og sjekke på mobilen først da.. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Under Brukerinnstillinger og Svaradresse' date=' legg inn e-post adressen din. Under E-postinnstillinger må du aktivere SMTP autentisering og taste inn ditt brukernavn.[/quote'] prøvde det også' date=' men får bare [i']Unknown error ID-ettellerannet[/i] hele tiden En liten skrivefeil fra meg..du skal bruke passordet ditt for SMTP autentisering..Høres merkelog ut den feilen..Dette funker nemlig veldig bra vanligvis.. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 kor mange poly er det på siemens s55 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 En liten skrivefeil fra meg..du skal bruke passordet ditt for SMTP autentisering..Høres merkelog ut den feilen..Dette funker nemlig veldig bra vanligvis.. det funka heller ikke... skjønner ikke hva det kan være jeg Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 kor mange poly er det på siemens s55 det er 16-toners polyfoni på S55 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 nå fikk jeg til å sende mail bladde litt igjennom sidene på club-siemens-forumet, og vips - en som hadde akkurat samme problem som meg forum er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå