Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Sette opp e-mail på Siemens S55 - Telenor RingKontant

Anbefalte innlegg

Jeg plages med å sende e-mail med min S55, og lurer på om noen av dere vet hvordan oppsettet er? Telenor sine sider har bare oppsett for gamle Siemens-mobiler...

Får bare Network-error eller noe sånt når jeg prøver å sende..

edit: plages også med å få MMS til å funke.. :cry:

takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med ringelyder til siemens S55 ? Jeg har ikke kabel eller bluetooth på på pc'n så d må kunne sendes

aner ikke :shrug:

funker ikke med inpoc (jeg ville ha POPCORN-ringelyden deres)...

men det fulgte med kabel i pakken til S55 hos meg da :D

så jeg skal være fornøyd

Lenke til kommentar
får det fortsatt ikke til... har gjort alt det der.. jeg får til å ta imot mail, men ikke sende...

må vel lete litt til :smile:

Under Brukerinnstillinger og Svaradresse, legg inn e-post adressen din. Under E-postinnstillinger må du aktivere SMTP autentisering og taste inn ditt brukernavn.

Lenke til kommentar
Hva med ringelyder til siemens S55 ? Jeg har ikke kabel eller bluetooth på på pc'n så d må kunne sendes

hvis du har satt opp mail på telefonen er det bare å sende en mail med ringetone, bakgrunn ol som vedlegg og sjekke på mobilen først da.. :roll:

Lenke til kommentar
Under Brukerinnstillinger og Svaradresse' date=' legg inn e-post adressen din. Under E-postinnstillinger må du aktivere SMTP autentisering og taste inn ditt brukernavn.[/quote']

prøvde det også' date=' men får bare [i']Unknown error ID-ettellerannet[/i] hele tiden :cry:

En liten skrivefeil fra meg..du skal bruke passordet ditt for SMTP autentisering..Høres merkelog ut den feilen..Dette funker nemlig veldig bra vanligvis..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...