ARVA Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg sliter med strømforsyningen på den ene maskinen min, som er en gammel Dell Precision Workstation 330. Hovedkortet i denne har (i likhet med mange andre Dell-modeller) to proprietære strømkontakter for strømtilkobling fra strømforsyningen. Den ene er en 24pin kontakt som er hoved-strømkontakt, og i tillegg har den en 16pin kontakt som gir CPU'en strøm. Problemet er at standard-strømforsyningen som står i nå gir for lite watt til komponentene, så jeg har gått til innkjøp av en sterkere strømforsyning. Men denne har bare vanlig ATX kontakt, så da må jeg ha adaptere for å konvertere denne til Dell proprietærkontaktene. Jeg fant et adapter på nettet i går, men det viste seg å være en "EPS12v til Dell 24pin+16pin" adapter. Så jeg ble veldig usikker på om dette fungerer på en ATX strømforsyning..... Har noen av dere noen andre forslag til nettbutikker med sånne adaptere? Jeg ønsker helst ikke å bli nødt til å lage adapteret selv... men er det den eneste utveien er jeg ikke fremmed foran loddebolten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå