safags Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) 1. Nederlandsk 2. Norsk (bokmål) 3. Arabisk 4. Tysk 5. Spansk Endret 5. desember 2008 av GreVeen Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 1. Farsi 2. Portugisisk 3. Fransk 4. Arabisk 5. Kantonesisk Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 1. Svensk 2. Britisk 3. Italiensk 4. Gresk 5. Fransk Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 1. Spansk/Malandro de los barrios en Caracas - Bor i Venezuela og er noe helt eget med "malandro", spansken til de kriminelle/fattige flyter veldig bra og finnes masse kule ord som du ikke har i "vanlig spansk". 2. Gresk, elsker det. Er pent nødt til å dra noen mnd. til Hellas om noe år for å lære det. 3. Polsk, 4. Portugisisk 5. Serbisk 5. Tsjekkisk Gidder ikke å kommentere resten, men språk er morro og vil lære mange mange! Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 1. Fransk 2. Spansk 3. Italiensk 4. Irsk 5. Skottsk Lenke til kommentar
QuantumTrombone Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vel, det er jo så mange å velge mellom... Meeen: 1. Walisisk 2. Islandsk 3. Fransk 4. Irsk-gælisk 5. Engelsk med irsk aksent Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kjedelig du er da. Utelukkende Vest-Europa Lenke til kommentar
QuantumTrombone Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Får det deg til å føle deg bedre hvis jeg sier at på 6.-plass er det russisk? Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 1. Engelsk (Amerikansk) 2. Skotsk 3. Russisk 4. Italiensk 5. Irsk Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, nu går alt meget bedre. Lenke til kommentar
9E2 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg liker i alle fall ikke engelsk. 1. Vestnordiske språk (norsk, islandsk og færøysk) 2. Nederlandsk 3. Russisk 4. Kinesisk mandarin 5. Tysk Det er nok mange som ville plassert disse på toppen av verdens styggeste, i alle fall som jeg har hørt . Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 1. Lao/E-sarn (Veldig varmt = Håån lei-lei døøø! Veldig godt = Sep Ilii Døøø! Mor/Far = I-mæ / I-pååå) 2. Iransk 3. Khomein eller Khmer 4. Latin 5. Norsk? Vanskeøig å si hvis jeg ikke var norsk selv. Iransk, slik som Ahmadinejad snakker er bere svært fint å høre på. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det er vel farsi han snakker? Det var i hvert fall ham jeg tenkte på da jeg skrev farsi på 1.-plass. Nydelig. Endret 2. desember 2008 av Jethrotulling Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er vel farsi han snakker? Det var iværtfall ham jeg tenkte på da jeg skrev farsi på 1.-plass. Nydelig. Jepp, det er nok Farsi. Husker jeg lastet ned lydklip fra hun som vant nobels fredspris bare for å høre på språket :-) Hadde det på førsteplass, men jeg må si mitt forhold til Laos/E-Sarn er sterkere. Ellers ble jeg en gang spurt, da jeg var i Syria hva jeg syntes om Arabisk. Jeg fortalte sant som det var at det ikke var noe pent språk. Jeg sa det hørtes brutalt og voldsom ut, samt at det fikk de til å høres sint ut. Lyden som de lager når de sier f.eks Ahmed, altså denne AHRR-lyden er ikke særlig behagelig. Derimot var det ord som Salam Alekum = God dag eller Takk = Shukran, som var pene. På sin side syntes de norsk (jeg snakker bergensk) var som musikk i deres ører og et veldig pent språk, etter å ha overhørt utallige mobiltelefonsamtaler jeg hadde til Norge. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 1) Rumensk (nei er ikke rumener eller kjenner ingen som er det, men synes det er så vakkert) 2) Italiensk (Liker når de gestikulerer for å få deg til å forstå) 3) Spansk (Elsker at de snakker med et visst tempo og engasjement) 4) Svensk ( Har mye bedre flyt enn det Norske synes jeg da) 5) Engelsk (Britisk, hvordan går det ann å ikke like det)? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Klarer ikke å rangere: - Irsk - Portugisisk - Russisk - Norsk, enkelte vestlandsdialekter - Italiensk Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 -Svensk -Arabisk -Skotsk -Engelsk -Japansk Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 1. Nynorsk 2. Skotsk 3. Svensk - Skåne <3 4. Japansk 5. Engelsk - London dialekten Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 1. Fransk 2. Svensk 3. Norsk (Liker Bergens-dialekta.) 4. Irsk, som andesam nevner. 5. Hm, nå blir vet vanskelig å finne flere.. Oxford English kanskje. Lenke til kommentar
Grethe47 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 1. Spansk 2. Portugisisk 3. Gresk 4. Tsjekisk 5. Engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå