Byggerne Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Igjenn oppfordrer Byggerne til åpen diskusjon. Som nevnt ovenfor er det snakk om det heftige strategi og LAN spillet Generals. Alle kjenner seg sikkert igjen når jeg sier at kveldene på LAN begynner med litt rå action spill hvor en hele tiden må passe seg for å ikke bli skutt å drept brutalt. For så å kunne lene seg godt bak i sofaen og spele et strategisk spill når en begynner å bli sliten i fingrene å kansje kombinere spiller med litt musikk!? hehe.. Uanz, dette er et spill som LAN clanen min digger å vi spiller det veldig mye på LAN for tiden. Alltid blir den som vinner litt høy på pæra og har lett for å føle seg litt "Generalsk". Men er det noen som har en veldig effektiv måte å elliminere fiendene på? Er det nok en gang USA med sine "suplies" som stiller sterkest, eller har terroristene noen triks som kan få den sterkeste nasjon til å gå under?? Legg gjerne med noen cheats i besvarelsen vis dere har. Nok en gang må jeg bare få oppfordre alle menn til å bli menn. Begynn å bygg, juks "cheat" gjerne med å tilfør kroppen uendelig energi Brenn gjerne en CD for dagens økt om kom deg på studio. Mvh: byggerne som oppfordrer alle til Bygg Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Generals er på ingen måte i verden i Red Alert serien, det jobbes( i følge rykter ) med Red Alert 3 nå. [har ingen link men de fleste som spiller den serien mye vet vel dette, de søke bla. artister til RTS spill nå og alt .. wee] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 tja . angry mobs med ak47 rocker.! dreper tanks og alt lissom... rocket buggyene kjører fort og skyter lenger en deffence turreta så de er også rimelig bra. kombiner det med scorpio tanksene med uranium så har ikke folka dems så må å stille opp med... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 tja . angry mobs med ak47 rocker.! dreper tanks og alt lissom...rocket buggyene kjører fort og skyter lenger en deffence turreta så de er også rimelig bra. kombiner det med scorpio tanksene med uranium så har ikke folka dems så må å stille opp med... *Migs in Flight* *We defend Chinas Air Force* Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har spillt mest med Kina og der er det en kombinasjon av Gattling turrets og Bunkere med rocket troopers og infanteri som fungerer best. Men som sagt, du bør ha noen fly el. til å ta ut scud launchers og andre ting som skyter lenger en defense turrets. Et annet tips er å sende inn en black lotus agent i fiendens base, for så å hacke en bygning, selge den, og gjenta prosessen så lenge du kan (se opp for flygende objekter som måtte komme i din retning da motstanderen din kan bli fly forbannet av denne taktikken ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har spillt mest med Kina og der er det en kombinasjon av Gattling turrets og Bunkere med rocket troopers og infanteri som fungerer best. Men som sagt, du bør ha noen fly el. til å ta ut scud launchers og andre ting som skyter lenger en defense turrets. Et annet tips er å sende inn en black lotus agent i fiendens base, for så å hacke en bygning, selge den, og gjenta prosessen så lenge du kan (se opp for flygende objekter som måtte komme i din retning da motstanderen din kan bli fly forbannet av denne taktikken ) helt enig, brukte denne taktikken i betaen selv, men du glemte at nuke cannons er et must ved siden av bunker/gattling da knuser du også scuds.. men fly er også et must ja 2-4 mig baser er ikke uvanlig etter du har bygd 1 mig base burde du lage Nuke zilo da.. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hvor får jeg lastet ned patch til generals??? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 det har ingen ting og si om du ikke spiller mulitplayer, noe du sikkert ikke gjør siden du ikke har checket Multiplayer function Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 som jeg postet ovenfor sa jeg at singelplayerdelen var lame. men jeg prøvde multiplayer i går. og jeg har en ting å si........HÆRREGUD HVOR FEDT dette var noe annet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå