daubyj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ”Dan in Real Life” er en koselig film som tar kverken på kynikeren i deg. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg til å se denne. Steve Carrel sine filmer kan være enten eller, men etter anmeldelsen så virker det som om han kanskje får det til. Synd at han har blitt litt sterotype skuespiller som gjør mye av de samme rollene for fyren er virkelig artig. For de som er fans anbefales det på det sterkeste å se på ting han har gjort på The Daily Show i 93 (mener jeg det var) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lagde ikke Sondre lerche hele soundtracket på denne filmen? Det hadde jo vært verd å nevne i artikkelen Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sondre Lerche har gjort soundtracket jo, og har en bitteliten rolle i filmen. Det er typisk norsk å trekke frem Sondres bidrag her, men at det er på sin plass er jeg uenig i med mindre musikken gjør seg veldig gjeldende i positiv eller negativ retning. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg så filmen på norgespremiæren igår, hvor Sondre Lerche gjorde en opptreden før filmen og greier. Veldig søt film, anbefales som lett underholdning. Liker vanligvis ikke romantiske komedier, men denne var slettes ikke værst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg