Gå til innhold

CPU tigging, treg levering av 8400

MiNdNuMb

Anbefalte innlegg

Setter sammen en maskin til en kamerat, men har heldigvis/dessverre kjøpt en 8400 intel cpu, leveringstid skulle være 1.feb, men det har tydeligvis skjært seg med leveransene , for nå er den ikke ventet før 28. feb... Lurer derfor på om det er noen som har en socket 775 cpu til låns frem til da? hva som helst duger, bare jeg kan få installert forskjellig shit og lasta ned oppdateringer og slikt... gjentjenste kan ytes i form av transporthjelp, en flaske vin eller liknende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk akkurat en dual quad core server på jobben nå.. Det er litt trist å la de to 2,83GHz prosessorene med 12mb cache stå i serveren :p Bare 16gb ram og 8 15k rpm harddisker også.. :p

Napp dem ut og gi til meg :-) på jobben brukes de vel bare til å surfe på facebook og harware.no :D

Lenke til kommentar
Fikk akkurat en dual quad core server på jobben nå.. Det er litt trist å la de to 2,83GHz prosessorene med 12mb cache stå i serveren :p Bare 16gb ram og 8 15k rpm harddisker også.. :p

Napp dem ut og gi til meg :-) på jobben brukes de vel bare til å surfe på facebook og harware.no :D

Regner med at det er socket 771, og da får du ikkje brukt dem alikevel ;)

Bare 8 15k disker? Jeg har flere :p

Lenke til kommentar

tenkte bare jeg skulle komme med en liten pekefinger her...

om du installerer windows med en singlecore cpu og legger alt opp til den, så kan det være du får problemer når du skal bytte til en dualcore.

vet ikke helt om det er sånn med vista, men windows xp var ikke helt glad i å bytte mellom single og dual sånn uten videre..fikk ikke brukt begge kjernene og sånn..:)

ikke skyt meg om jeg tar feil ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...