MiNdNuMb Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Setter sammen en maskin til en kamerat, men har heldigvis/dessverre kjøpt en 8400 intel cpu, leveringstid skulle være 1.feb, men det har tydeligvis skjært seg med leveransene , for nå er den ikke ventet før 28. feb... Lurer derfor på om det er noen som har en socket 775 cpu til låns frem til da? hva som helst duger, bare jeg kan få installert forskjellig shit og lasta ned oppdateringer og slikt... gjentjenste kan ytes i form av transporthjelp, en flaske vin eller liknende... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du kan vel bare kjøpe en billigdritt cpu, eks <Link> Koster rett over 2 flasker vin Lenke til kommentar
MiNdNuMb Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Oi, det var jo ganske billig! jeg sjekka bare på netshop, der jeg hadde bestillt shaiten.... der var det litt dyrere... takk for tipset! Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ikke er den dritt heller - til den prisen er det rent gull. Lenke til kommentar
MiNdNuMb Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 jepp, er litt reservert til å kjøpe en annen prosessor som ikke er i 8000 serien akkurat nå, det virker ikke akkurat så fornuftig.... 45nm! Jihaa!! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan nokk ta sin stund før ny forsendelse av e8x00 kommer, intel har vell enorme lagere med e6xx0 som skal ut først. Lenke til kommentar
BrorBsd Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan nokk ta sin stund før ny forsendelse av e8x00 kommer, intel har vell enorme lagere med e6xx0 som skal ut først. Bad byte, det er ikke pent å poke folk som ligger nede. Jeg har lyst på min E8400 nå. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har også lyst på min e8400 som jeg har bestillt fra netshop men som alle andre er jeg pent nødt til å vente. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk akkurat en dual quad core server på jobben nå.. Det er litt trist å la de to 2,83GHz prosessorene med 12mb cache stå i serveren Bare 16gb ram og 8 15k rpm harddisker også.. Lenke til kommentar
MiNdNuMb Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Fikk akkurat en dual quad core server på jobben nå.. Det er litt trist å la de to 2,83GHz prosessorene med 12mb cache stå i serveren Bare 16gb ram og 8 15k rpm harddisker også.. Napp dem ut og gi til meg :-) på jobben brukes de vel bare til å surfe på facebook og harware.no Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hehe , akkurat nå kjører de databasen vi utvikler på, for å teste at ny hardware og ny databaseversjon fungerer som det skal. Etterhvert kommer den til å kjøre en database på 47GB med noen tusen brukere Lenke til kommentar
dopus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hmm jeg slapp køen og fikk min e8400 for noen uker siden...men kosta litt mer enn den billigeste i prisguiden. Du kan glede deg. Prosessoren er digg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fikk akkurat en dual quad core server på jobben nå.. Det er litt trist å la de to 2,83GHz prosessorene med 12mb cache stå i serveren Bare 16gb ram og 8 15k rpm harddisker også.. Napp dem ut og gi til meg :-) på jobben brukes de vel bare til å surfe på facebook og harware.no Regner med at det er socket 771, og da får du ikkje brukt dem alikevel Bare 8 15k disker? Jeg har flere Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 tenkte bare jeg skulle komme med en liten pekefinger her... om du installerer windows med en singlecore cpu og legger alt opp til den, så kan det være du får problemer når du skal bytte til en dualcore. vet ikke helt om det er sånn med vista, men windows xp var ikke helt glad i å bytte mellom single og dual sånn uten videre..fikk ikke brukt begge kjernene og sånn.. ikke skyt meg om jeg tar feil ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå