Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Føler jeg kommer til og angre på denne posten men klarer ikke og bestemme meg! En liten oversikt over "deltagerene" Meg hun jeg liker: X hun som skulle spleises med meg: Y og tredje venninda (som foøverig også liker meg: Z Har kjent ei jente(x) i mange år. Men har ikke blitt ordntlig kjent med henne før denne høsten. Det har ikke vert lett pga at det bynte med at jeg ble bedt med på ting fordi venninnen hennes(y) likte meg, jeg ble igurnn med fordi X var der for jeg har liksom alltid likt henne litt. Så etter en stund ble det til at hun som de prøvde og spleise meg med ble "fryset" ut og det ble til at X og ei annen venninne(Z) og jeg fant på ting. Da var alt bra. Det gikk på en måte som det skulle. Ser for meg at "som det skulle" er slik: Være mer og mer sammen, flørte, være mye sammen, ta på hverandre, kose, kysse og da har man vel kommet ca til at man er sammen:P Men med oss kom det aldri så lang. kort fortalt så ble det til at y var hos x en dag og fortalte x at y hadde vert redd for at X skulle ta meg fra henne. dette førte da til at X ringte til Z og var helt fortvilet fodi hun ikke visste hva hun ville gjøre.. Z ordnet det da slik at jeg og X skulle prate sammen om det. (noe jeg føler ødela hele greia!) Dagen før hadde jeg fortalt Z at jeg likte X. Ok, dette er sikkert vanskelig og følge med på men spør så forklarer jeg det bedre:P Jeg traff X kvelden etterpå og hun fortalte at hun likte meg men var redd for og miste Y. Vi ble enige om og bare ta det med ro for at Y skulle vende seg til tanken. det gikk ca to uker og vi var en del sammen, MEN jeg er sjenert slik at jeg har vanskelig for og ta og flørte(ihvertfall med X, kommer tilbake til det senere) vi var bare sammen som vender med LITT flørtete prat. Så ungikk hun(x) meg litt ca 4-5 dager og etter det ville hun prate med meg. Fikk da vite at hun hadde ungått meg for og se om hun fortsatt likte meg og hun hadde konkludert med at det gjorde hun ikke. Slik at jeg ble "dumpet" Selv om det ikke hadde skjedd noe som helst mellom oss. Var deppet den dagen og litt neste og så gikk på en måte det over, var ikke så seriøst da. Så var vi på samme sted en kveld og jeg var vel ganske flørtete med ei annen jente der, mest fordi jeg ikke visste hvem jeg skulle forholde meg til og for og slippe og sitte alene. Så gikk det en uke til og vi skulle på en felles middag sammen med et gruppe vi begge er med i. Jeg satt da hele kvelden og prøvde og ikke se på henne eller høre på henne, skjønnte da at jeg likte henne og ville egentlig gå for og slippe og se hun gjør de små tingene som jeg liker ved henne. Senere den kvelden fikk jeg sms om at hun ville prate. Hun fortalte da at hun angret og at hun likte meg og at hun nå ville satse 110% på "oss" Jeg visste ikke da men siden jeg likte henne så sa jeg to dager etterpå at jeg ville prøve en gang til. Så har tiden gått og vi var en del sammen i starten. Men jeg slet fortsatt med og ta og flørte med henne. Hadde så lyst! Men hver gang jeg hadde bestemt meg for og holde henne i hånden ble jeg så nervøs at jeg bynte og svette(Svetter veldig lett på hendene) slik at jeg ikke turte. (tror dette har ødelagt en del, noen som har eventuelle tips?) Så ble det mye frem og tilbake og jeg hadde vondt fordi jeg ikke visste hva som skjedde. Var nermest deprimert! Så var vi sammen kanskje to ganger i uka (aldri alene, vi er med på flere arrangemanger sammen) og jeg klarte fortsatt ikke og ta på henne. Hun viste liksom aldri skikkelig interresse og jeg ble usikker på om hun likte meg, ville derfor ikke presse på. Så gikk det ca to uker uten at jeg sendte mld til henne, svarte på en melding som jeg fikk etter en uke! Men ikke noe mer. Jeg trodde henne var ferdig med meg og hadde bestemt meg for og avslutte det og prøve og holde meg unna henne. traff henne som vanelig den ene gangen i uka og overså henne totalt. Hun virket utpå slutten av kvelden veldig lei seg så jeg tok kontakt og fikk da vite at hun hadde tenkt på meg men at hun er for sta?! til og sende mld til meg eller ta kontakt. Vi pratet litt sammen og den vonde ekle følelsen jeg hadde hatt forsvant. Vi skulle på tur sammen med samme arrangemang i helgen og jeg gledet meg til det. Da vi kom var hun veldig innterresert, spurte om jeg ville være med på ting og kom og satt seg ved siden av meg. Etter helgen skulle hun på jobb og jeg følte jeg måtte prate med henne for og få en forklaring på om hun likte meg. Hun ville ikke den dagen. Heller ikke neste dag men jeg insisterte siden det var så ekkel følelse og ikke få sakt det. Jeg dro til henne og vi pratet da sammen, jeg sa det som det var at jeg tenkte på henne hele tiden og likte henne, men at jeg sliter med og være nær fordi jeg er sjenert. Jeg spurte henne rett ut om hun ville være kjæresten min. Fikk da som vanelig veldig mange ord til svar! Hun ville ikke gå inn i noe forhold med meg nå fordi hun mente jeg ikke var klar fordi jeg var litt mindre sammen med henne når kammeratene mine (som ikke er positive til henne) var der. Men hun sa at hun var for glad i meg til og gi det opp. Hun sa masse, men hvis jeg klarte og tolke henne rett så måtte jeg være meg selv, noe jeg sliter med og være fordi det er litt ekkelt og være men henne når det er mange folk og kammerater der fordi jeg er sjenert, og være mer flørtete med henne og "vise" (noe jeg har håpet hun skal gjøre hele tiden) at jeg tør og ta på henne.. Vi skal på samme ting i kveld og jeg regner med at hun kommer. Problemet mitt nå er at jeg ikke vet! Jeg vet ikke om jeg skal ta meg sammen og flørte med henne og blåse i alle rundt meg eller om jeg ikke skal gjøre noe, eller om jeg skal komme over det og håpe på at jeg treffer ei som jeg liker og som det er lettere med!' Jeg vet jeg liker henne, problemet er at jeg vet ikke om det er nok. Det er mye hun gjør som jeg ikke liker, og jeg synes familien hennes er skummel. Samt at de fleste kammeratene mine ikke er så veldig positive til henne. Jeg synes også det er litt vanskelig og prate med henne fordi det stopper lett opp. Venninne Z er mye lettere å prate med, noe som gjør at jeg føler nesten jeg passer bedre sammen med henne..:S Så jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne idag eller hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Alder? Rådet blir vel uansett; MANN DEG OPP! Om du er redd for å prøve å kysse henne eller ta henne i hånda, uten å vite reaksjonen, så spør. "Kan jeg kysse deg?" "Jeg har litt lyst å holde deg i hånda nå". Hvis begge to er like nølende, kommer dere ingen vei, og det ender kun i anger. Du MÅ rett og slett manne deg opp. Edit: Når det kommer til det å manne seg opp; fokuser på den eventuelle belønningen, ikke den eventuelle "straffen"/nedturen. Altså, vær optimistisk. Utfra hva jeg kan se har du grunn til det. Endret 7. februar 2008 av toth Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg ble akuratt 21 hun er 17 har fundert litt over aldersforskjell, er jo nesten 4 år. Men føler at vi er ganske like på alder området. Mulig jeg henger etter:P vet jeg må manne meg opp, problemet er at jeg vet ikke om jeg vil:S jeg visste jeg ville og hadde planlagt og kysse henne før siste praten vi hadde, men nå vet jeg ikke lenger.. Jeg tror ikke hun er så nølende, virker ikke sånn. Hun er på en måte "lederen" i sosiale lag og virker som typen som flørter hvis hun vil, det sier hun at hun er og. Men hun sier at med meg så er det annerledes.. Føler det blir litt sånn at hvis jeg "manner meg opp" nå så er det bare fordi at vi har pratet om det. Men vet ikke om det er bra eller dårlig for hennes del.. Og en annen ting, hvordan vet man at man er forelsket? Jeg tar meg selv enda i og sjekke mobilen etter mld fra henne når jeg våkner og når jeg legger meg. Knyter seg alltid i magen når jeg får mld fordi jeg håper det er fra henne.. Av ting hun gjør, som måten hun sier ting på, smiler, ser på meg, får jeg en sånn bebi følelse..? Samme følelse som hvis en beby nyser eller gjør andre søte ting.. Er dette forelskelse? Problemet er at det ikke føles bra! Kan det være fordi jeg ikke er fysisk med henne? Ikke klemmer når jeg vil, holder i hånda osv.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) "Hva ville du gjort om jeg kyssa deg nå?" ikkenoe svar eller positivt svar ---- kyss henne negativt svar --- spøk det bort, evt trekk deg tilbake(om det er mulig) edit: du er nok forelska ja Endret 7. februar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Om du er redd for å prøve å kysse henne eller ta henne i hånda, uten å vite reaksjonen, så spør. "Kan jeg kysse deg?" Ånei, skal love det blir dobbelt så pinlig for dem begge. Har best erfaringer med å vente til hun er ganske nærme deg, ta tak under haka og kyss ho forsiktig, gjerne hold øyekontakt helt til du treffer leppene, ikke rett på munn så ho føler ho blir spist, men litt på den ene siden for eksempel. Om ho ser negativ ut er det bare å trekke seg tilbake igjen, du har ikke prøvd å kline med ho heller, bare et lite "vennskapelig" kyss om du må ro deg unna. Men som oftest snur hun munnen mot deg og gjør noe skikkelig utav det. Bare pass på at ho føler seg trygg når du prøver dette, ellers trekker ho seg tilbake. Nøling kan også føre til at ho føler seg utrygg, så pass på Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men jeg vet jo ikke om jeg vil! Hvordan finner jeg det ut?! Jeg føler at jeg har dårlig tid:S Fordi hun sa hun hadde mistet følelser for meg, men var for glad i meg til og gi opp.. Hadde det vert letter og prate med henne tror jeg ikke jeg hadde vert i tvil. En anne ting er at hun er så opptatt. Hun gjør noe stort sett hver dag, og jeg har spurt om hun vil være med og se på film men hun vil/kan ikke. Føler det er lettest og flørte da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå