Bellanca Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har fått noen bilder jeg skulle bruke, men vedkommende har sendt de i en PPT fil. Hvordan kan jeg hente ut og lagre disse bildene hver for seg? Har dessverre ingen anledning til å få de på nytt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) om du har powerpoint, kan du vel åpne filen der? (det er powerpointfil ikke sant? ) Endret 7. februar 2008 av scorpier Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 PPT er så vidt jeg kan se Powerpoint-filer og da må du nok enten ha programmet Powerpoint eller eventuelt bruke OpenOffice hvis du ikke har tilgang på Microsoft sitt software OpenOffice er gratis btw også. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Stemmer det, og jeg har powerpoint. Det jeg ikke finner ut av er hvordan jeg kan lagre de bildene som allerede er i presentasjonen. Altså: skal hente ut bilder fra presentasjonen, og lagre de som bilder på min maskin for å brukes i et dvd prosjekt. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fil -> Lagre som webside. Da lagres bildene i en egen mappe. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Meget bra, tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå