mcgroven Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det omfattende actionrollespillet Mass Effect får nytt nedlastbart innhold. Les mer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Yay! Spoilers! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg håpet heller på en PC-release av spillet, var det ikke mye snakk om det rett før release? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg som ein unge på heroin. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I'm doing the "Wohoo-happy-time-dance"! Detta blir moro! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du har vel ikke noe imot at jeg joiner deg i dansen? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må man ha Xbox Live abbonement for å kjøpe dette? jeg har ikke giddet å abbonere på dette sålangt, for jeg spiller lite online. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror du bare trenger Silver-abonnement for å handle på marketplace Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Yooooohooooooooooo Enda et nytt eventyr for meg og min True Biotic!!!!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 =) ekstra pakker har vi ikke noe imot, til et av de råeste rpg'sa ever:D nå må jeg bare få xboxen fra rep så er alt ok:D Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva er poenget med å spolere alt det nye inneholdet handler om? Ødelegger litt av spenningen spør du meg... Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Silver er den som ikke koster penger? har ikke satt meg inn i det, vet at jeg hadde én mnd. gratis etter ejg kjøpte meg Xbox. Men har ingen multiplayer spill sålangt. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Vi spolerer ikke noe om innholdet, men hva som er forutsetningen for det - akkurat som en introfilm. Dessuten er det vel ikke noe i tittel og ingress som sier noe som helst om innholdet. De som er redde for "spoilere" kan jo bare la være å lese brødteksten. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen vet bare ikke forskjell på en innledning og spoilere. Føler ikke akkurat at noe er ødeleggende i den artikkelen. Hvis en skal så absolutt være paranoid så er det bare å holde seg unna internett. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Blir det noen nye achievements da? Det er avgjørende for at jeg skal ha noe å hente her. Er på min tredje gjennomspilling og begynner å bli mett Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Det blir 50 ekstra poeng å hente. Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg gleder meg som en våt ullsokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg