sdhild99 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Outlook Express: Jeg ønsker å endre plasseringen til e-posten til et nettverksdrev, men dette er ikke støttet av MS. "Because of potential reliability problems with gaining access to information located on a network share, the ability to designate a network share for the default mail storage folder is unavailable. " Jeg kan ikke helt se problemet. Brukere innenfor et domene burde ha denne muligheten. E-post er vel ikke viktigere enn alle andre filer som kan lagres på en filserver. Noen som vet om en 'workaround' for dette? Det hadde vært veldig fint. Lenke til kommentar
exchange Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 dette kommer seg av at mailboxer ligger i application data som ikke kan roames til et share på nettverket..Det du kan gjøre er å flytte mailboxene til et annet share du selv definerer. Lenke til kommentar
rks Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 dette kommer seg av at mailboxer ligger i application data som ikke kan roames til et share på nettverket..Det du kan gjøre er å flytte mailboxene til et annet share du selv definerer. Er det ikke det som er problemet, at det ikke går an å flytte mailboxene? Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Denne kommer uten garanti. Lukk OE. Start -> Run -> regedit.exe Søk etter "Store Root" - du vil forhåpentligvis finne denne under HCUIdentities{massetallogbokstaver}SoftwareMicrosoftOutlook Express5.0 Endre denne til relevant nettverksstasjon og start OE igjen. Tah-taaah! Kansje relevant å nevne at jeg har gjort dette tidligere, og det gikk som en kule. Lenke til kommentar
rks Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Denne kommer uten garanti. Lukk OE. Start -> Run -> regedit.exe Søk etter "Store Root" - du vil forhåpentligvis finne denne under HCUIdentities{massetallogbokstaver}SoftwareMicrosoftOutlook Express5.0 Endre denne til relevant nettverksstasjon og start OE igjen. Tah-taaah! Kansje relevant å nevne at jeg har gjort dette tidligere, og det gikk som en kule. Prøvde denne på 2000 Prof og det virket fint... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Takk ca2 og rks. Dere hadde rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå