Gå til innhold

Hvilket CMS for nedlastings side?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil lage en enkel nedlastings side der det skal være.. tja en god del filer faktisk.

Jeg har lett etter et CMS system som passer for dette, kan gå for CMS+PLugins/Moduls slevsakt. Jeg har testet Joomla og Docman med MjazTools uten hell faktisk (Ingen ABC kategorisering og søkefunksjonen er bugget i nåværende versjon).

Jeg trenger et CMS som ser greit ut. Heck skal bare være et header bilde og beskrivelse på siden. Det skal være en egen download knapp på main menu som skal linke til nedlastingsdelen (Wæw!). Men inni nedlasting så håpet jeg på at alle filene var kategorisert etter navn (standard velg A B eller C og oppover), Og med mulighet for å søke etter filer såklart.

Jeg håpet på at man kunne bruke Downloadsmodulen veldig enkelt. For jeg skal laste opp mapper med en goooood del filer. Og jeg vil helst bare kunne enkelt laste opp mapper via FTP til serveren. For å så linke til mappen i Downloadsmodulen der modulen gjør resten av arbeidet med categorisering, eller litt arbeid hvertfall.

Kanskje litt kravstor, men når det kommer til en god del mange filer og laste opp så ser jeg ikke så mye utveier faktisk.

En stor takk til alle som bidrar :)

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...