hitokiri Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det gikk galt da Telenor skulle oppgradere en sentral i går kveld. Les mer Lenke til kommentar
adale Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har de hørt om fasttelefon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) de kunne ringt meg, min telefon funka fint. satt faktisk å prata i tlf i det tidsrommet der. men jeg har djuice da, ikke telenor.. Endret 7. februar 2008 av Slettet+1345t12 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hehe, jeg satt også å prata i telefonen da, helt til jeg mista dekning, hadde nettopp mistet telefonen i gulvet, så var trodde først det var den som var problemet Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 de kunne ringt meg, min telefon funka fint. satt faktisk å prata i tlf i det tidsrommet der. men jeg har djuice da, ikke telenor.. Djuice er et produkt av Telenor og har utelukkende mottak av signaler gjennom Telenors nettverk, så om du hadde signaler/satt og pratet i telefonen tyder mye på at du ikke ble rammet av dette fordi du ikke var i det aktuelle problemområdet. Se her, trykk på linken "dekningsoversikt" nederst på siden og se selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 vet ikke helt hva jeg skal se etter der som har betydning. men jeg befant meg iallfall i oslo. falt alle som har ventelo også ned? siden de bruker telenors nett? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det som har betydning der er at du sjekker dekningsoversikten hos djuice og blir linket rett inn på Telenor Mobils dekningskart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg