Nimrad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ganske spennende å se hvordan grafikken har utviklet seg de siste årene: link Endra bildet til photobucket og la til en link. Endret 7. februar 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hm, jeg ser ikke bildene Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ikke jeg heller. Bildets link funker ikke. JO, funker likevel da jeg kopierer linken og kommer inn selv. Endret 7. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ah se det. Stiligt ass. Prøver å forestille meg fremtidens grafikk. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 OOT Link er brukt to ganger, både som barn og voksen. Litt teit, en av de burde vært erstattet med WW-Link. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Stilig utvikling, spesielt på Mario. Men er merkelig som Jakoozie sier, at de ikke har brukt WW-Link. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fremstillingen av Marios utvikling var stilig, men Link og Donkey Kong er jo i feil rekkefølge, samt at en del av bildene ikke er fra spill, men posters og cover etc. Endret 7. februar 2008 av P1ay Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja litt dårlig at de bruker Link fra OoT 2 ganger. Samt ser jeg link fra The minish cap mitt i det der? Ser ut som det i alle fall. Samt at de har brukt Donkey Kong fra Mario Kart men ikke fra Donkey Kong spillene til SNES som ble sett som revolusjonerende for sin tid (Donkey Kong country var jo faktisk fenomenalt pent grafisk sett i forhold til tiden et kom ut). Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Veldig nice det der Endret 7. februar 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå