Lucas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Heisann Sjangsen er stor for at denne er postet i både feil og rett kategori samtidig, men jeg prøver meg her, og håper på svar Har kjøpt ny lisens til ny antivirus (Norman) og skal dermed ha fjernet Fsecure som er push-installert fra server. Da lurer jeg på. - Hvordan kan jeg ta en push uinstall isåfall ? Har sett litt rundt på kontroll panelet på serveren til fsecure, ingenting der som minner om uinstall, det jeg antar det er, er at det følger med en fil, som det bruker og gjøre med andre, men jeg har alldeles ikke peiling på hvor denne filen er havnet (ettersom jeg ikke var den som installerte fsecure når det ble kjøt). Er det noen som har noen råd ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Man får jo kjørt silent installs i login-script så får nok kjørt silent uninstall også om det kan være en mulighet? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Man får jo kjørt silent installs i login-script så får nok kjørt silent uninstall også om det kan være en mulighet? Jo det er en mulighet, men, ja alltid ett men, Jeg vet ikke hvordan, er en fjollete lærling så hvis du har en manual og peke til så hadde det vært kjekt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hvis du lager en delt ressurs på en server ellerno med installasjonsfila til fsecure og deler den med navn fsecure-install net use n: \\server\fsecure-install n: start /wait n:\fsecure-install.exe -remove /silent /qr /noreboot noe a la det der ihvertfall. en del eksempler her Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Og skulle det feile så har du også muligheten til å bruke msiexec (start->kjør->msiexec) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Fsecure krever at man må gå inn i legg til fjern programmer på maskinen lokalt for å få det fjernet ser det ut som, er den feilmeldingen som kommer opp når jeg kjører batchen iaf. Men får bare bite i det sure eple og se for meg en lang dag med å gå rundt og avinstallere det -_- Men takker for svar ^^ msi funker dårlig ettersom det ikke var noen slik fil med til fsecure =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå