Leetrune Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ja, da har ejg slitt meg ihjæl for å finne et LAN i trondheim, noen som vet av noen LAN? Skal dere på det LANet? takk..... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 det er bare å spørre på irc kanalen #trondheim Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Leetrune... Off topic. Vet ikke om det bare er meg som synest dette, men avataren din sålitt vel stor ut. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 i VINTERFERIN HUSK HUSK!!! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Leetrune...Off topic. Vet ikke om det bare er meg som synest dette, men avataren din sålitt vel stor ut. Faen, dere synes den er stor? den er ikke stor da. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Se på forumet sine retningslinjer så er maks størrelse 50x50. Din er jo over hundre i bredden. Er bare en liten advarsel før moderatorene ser det og fjerner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå