b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har youtube en egen diskusjon.no/hardware.no gruppe? Jeg kan ikke klare å finne noe så jeg må nesten spørre om det er opprettet en slik gruppe eller ikke. If not så kan en alltids opprette en slik gruppe for jeg vil gjerne snoke i hva dere finner på youtube ^^ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Men det trur eg vil bli bra!!! Men korleis? Endret 17. februar 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det høres ut som en spennende idé! Tror absolutt at Diskusjon-folket har nok å bidra med. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei B-real Er du ikkje fornøyd med kvaliten på kudos,digg etc? Men,det kunne vært int. å sjå kva videoer forum-folket her finner og ser på youtube.com.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ett innlegg med off-topic er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan kanskje begynne med å se hva de brukerne i denne tråden har funnet så langt Hva er ditt favoritt - youtube - klipp? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er down jeg, om du lager lizzom Birger Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Done: http://www.youtube.com/group/diskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå