Mafo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal kameraet ta bilder i tre eller sju megapikslers oppløsning? Et amerikansk selskap lar nå kjøperne selv velge maskinvaren i telefonen. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hmm, uiq, 5mpx og xenon blits, wifi, hsdpa, full-tastatur med vipp. var det noe mer på ønskelista tro? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ohh slike nyheter liker jeg sammen med nytraktet kaffe om morgenen Dette er absolutt veien og gå , hvor herlig kan ikke dette bli etterhvert når enda mer støttes av telefonene? Synd at det ikke er støtte for EDGE og 3g, men det gjør ikke telefonen totalt ubrukelig Så setter jeg spørsmålstegn ved produksjonskvaliteten, men uansett så gleder jeg meg til de første testene begynner og komme Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 flott, da går det ann å velge bort all mulig dritt som man aldri bruker, som bare er der for å suge strøm ut av batteriet. Ringe, sende sms, og ha laaaaaang batterilevetid er hva jeg trenger av en mobiltelefon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 tiltak. Er bra mange telefoner som har så mye totalt ubrukelige features og som bare trekker strøm at noen tar til fornuft og lar kunden luke bort noen alternativ ser jeg på som et virkelig framsteg. Bare mobilprodusentene kunne tenke i de samme banene... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 UPGRADES Upgrade to 4GB Memory 4 Standard Speakers Extra Life Battery Spare Battery 7pxl Lens and Processor Water Resistant Coating FlashLight Monitoring System Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hmm, uiq, 5mpx og xenon blits, wifi, hsdpa, full-tastatur med vipp. var det noe mer på ønskelista tro? 7mpx, 32GB minne, støtte for MSDuo, MSD og M2-kort i samme leser, TV-mottager for begge formater....1GB RAM, CELL-prosessor, Blu-ray, diskokule, THX-sertifisering... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det skal imidlertid nevnes at produsenten har en noe sparsom garantiordning på 30 dager, så om de stoler helt på produktet sitt er en annen sak.Samme byggekvalitet, men 1/24 garantitid? Tror jeg kan styre fristelsen. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva slags gsm-frekvens er det som brukes mest i norge, siden den ikke kan brukes i store deler av landet? Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trodde det var 1800 og 1900 i norge jeg? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trodde det var 1800 og 1900 i norge jeg? Isåfall er det noe merkelig at det står i artikkelen at den "Er ubrukelig i store deler av norge og europa".. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trodde det var 1800 og 1900 i norge jeg? Norway (GSM 900/1800) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Trodde det var 1800 og 1900 i norge jeg? Norway (GSM 900/1800) Da bør den jo funke da. (står på siden at "european orders will ship with 900 band instead of 800/850 band") Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nå blir det som å shoppe deler til PC-en! Kjekt at man nå kan stå fritt til å velge hva man vil ha på innsiden av telefonen. Håper flere produsenter vil dukke opp med dette etterhvert. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) hmm, er vist windows mobile, og ingen 3g. men men, wifi duger, og 5mpx kamera skulle nok funke. men hva pokker skal en med entra fremoverrettet kamera om en ikke har 3g? voip? og jeg lurer på om ikke 30 dagers garantien er noe sånn amerikansk greie. der borte er det vel ikke lovpålagt med noen minimumsgaranti skulle jeg tro. er vel derfor apple for eksempel selger forlenget garantitid på sine produkter osv... prisen spratt fort opp på 350$, ca 1750kr om jeg ikke har regnet meg helt bort. med med wm6, wifi, 3" skjerm, gps, 5mpx, og litt annet knask så er ikke det så dårlig og to simkort til og med. kan dytte inn ett lokalt ett for utenlandsreiser da så er spørsmålet, hvem har lyst til å være prøveklut? skal amobil bestille en basismobil og gå den etter i sømmene angående hva den tåler osv tro? eneste som mangler er at en kan sende den tilbake for å få lagt til eller oppgradert deler Endret 7. februar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg lurer på om ikke 30 dagers garantien er noe sånn amerikansk greieLatterlig at de kan saksøke hvem og hva som helst for alt, men ikke eier forbrukerrettigheter... Kos med 2års garanti på mobilen sier nå jeg. så er spørsmålet, hvem har lyst til å være prøveklut?Det må da være en hardcore mobilentusiast ala Mobilguiden her som ønsker å ofre seg? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg lurer på om ikke 30 dagers garantien er noe sånn amerikansk greieLatterlig at de kan saksøke hvem og hva som helst for alt, men ikke eier forbrukerrettigheter... Kos med 2års garanti på mobilen sier nå jeg. ble den ikke økt til 5 år nylig? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ble den ikke økt til 5 år nylig?Nope, det var nok bare reklamasjonstiden. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ble den ikke økt til 5 år nylig?Nope, det var nok bare reklamasjonstiden. arg, driver å blander sammen dem hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg