Gjest Guest_mg_* Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 jeg har greid å falle for en jeg har møtt på nettet for en stund siden. jeg vet ikke hvordan jeg har greid å rote meg oppi dette, men jeg vet at jeg har lyst å treffe han. saken er den at jeg er veldig usikker på om han ser dette sånn som jeg gjør det. noen som har råd til meg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor gamle er dere? Kjenner dere hverandre godt etter at dere startet å prate sammen? Bor dere langt ifra hverandre? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 For det første så anbefaler jeg at du ser han på webcam først. For det andre, om dere skal møtes, gjør det på en veldig offentlig plass, med masse folk rundt dere. For det tredje, det er ikke noen annen måte å finne ut om han er den rette og om han synes det samme om deg uten å møte han. For det fjerde, en person kan være ganske annerledes i virkeligheten enn den han er på nettet. Så om du ikke møter han i virkeligheten vil du aldri kunne være sikker på at du vet hvordan han her. Oppførsel, fakter, hvordan han er rundt andre mennesker, hvordan han forholder seg til deg som person, hvordan han ser på deg, og mye annet er ting du ikke kan vite før du møter han. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Guest_mg_* Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor gamle er dere? Kjenner dere hverandre godt etter at dere startet å prate sammen? Bor dere langt ifra hverandre? vi er i slutten av 20årene begge to. det er over ett år siden vi ført ble kjent, og vi snakker mye sammen på webcam,så jeg vil si vi kjenner hverandre passelig godt, men ikke godt nok vil jeg si,men er vel vanskelig å bli det uten å mætes. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 vi er i slutten av 20årene begge to. det er over ett år siden vi ført ble kjent, og vi snakker mye sammen på webcam,så jeg vil si vi kjenner hverandre passelig godt, men ikke godt nok vil jeg si,men er vel vanskelig å bli det uten å mætes. Bor dere langt fra hverandre? Hvis ikke kan dere jo ta det veldig lett uten at dere føler et press for å være mye sammen med en gang. Ellers synes jeg absolutt dere burde møtes, om enn bare for å si hei. Personene er som sagt ofte veldig annerledes i "virkeligheten", uten at det nødvendigvis er negativt. Og som det har blitt sagt: møtes på en offentlig plass du/dere føler dere trygge. Og for all del: Ikke føl at dere må være "bestekompiser" (med en gang) bare fordi dere har snakket i litt over et over over internett. Ellers.. Lykke til. Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Be han med på kafe? Offentlig, pluss kafe er da alltid hyggelig =D Endret 7. februar 2008 av StockDama Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fungerer ikke ett hint? Nja, da kan en bli usikker hvis vedkommende aldri har vist interesse utover det platoniske. Når du anser situasjonen slik at en selv må ta initiativ, så står og faller alt nettopp på det. Uansett, tvi tvi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen grunn til å ikke satse på det vel. Har møtt endel kvinnfolk fra nettet selv, noen ganger går det bra, andre ganger går det ikke bra. Artig å møte dem på ordentlig, og som oftest er dem veldig annerledes der enn på nett Lenke til kommentar
_marielle_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bedre å hoppe i det og angre etterpå, enn å angre på at du aldri tok sjansen! Det er bare å invitere han ut på en kopp kaffe på en cafe eller noe? Derifra går det meste av seg selv. Enten så finner dere tonen, eller så gjør dere det ikke, men da har du i alle fall prøvd. Lykke til Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 For det første så anbefaler jeg at du ser han på webcam først. For det andre, om dere skal møtes, gjør det på en veldig offentlig plass, med masse folk rundt dere. For det tredje, det er ikke noen annen måte å finne ut om han er den rette og om han synes det samme om deg uten å møte han. For det fjerde, en person kan være ganske annerledes i virkeligheten enn den han er på nettet. Så om du ikke møter han i virkeligheten vil du aldri kunne være sikker på at du vet hvordan han her. Oppførsel, fakter, hvordan han er rundt andre mennesker, hvordan han forholder seg til deg som person, hvordan han ser på deg, og mye annet er ting du ikke kan vite før du møter han. Lykke til! that one cracked me up xD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvorfor det? det er greit å vite hvordan personen ser ut før du skal møte han. Og du kan aldri være sikker med bilder. Webcam er da veldig vanskelig å lure. Det er sjelden problemer med å møte folk fra nettet, men det er likevel greit å være forsiktig, synes jeg. Lenke til kommentar
kaka Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Fatter ikke hvordan du kan falle for en uten engang å ha møtt vedkommende. Ja, jeg vet at denne kommentaren ikke var særlig konstruktiv, men måtte få det ut. Skyt meg hvis dere vil Endret 16. februar 2008 av kaka Lenke til kommentar
smunii Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 som andre har sagt før meg, smart og møtes på en plass med flere folk. Sånn du er sikker på att alt går greit. Jeg selv i sommerferien møtte en gutt jeg hadde snakket med over nettet i nesten 6 måneder. Alt gikk fint, vi møttes i en fornøyelse park der vi ikke var alene.Jeg har forsatt kontakt med denne gutten, men det ble ikke noe lenger enn den ganger der. Jeg følte ikke noe for han når jeg møtte han. Men det var vert å reise dit, og jeg trur du skal møte denne gutten, kanskje er han gutten for deg? Lykke til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå