foenix Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dersom jeg trykker egenskaper or en av mine nettverkstilkoblinger, så er slettingsmuligheten ikke tilstede. det er grått/deaktivert. Er det noen som vet hvordan man sletter en slik tilkobling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor vil du slette en "Network connection"? (Jeg foretrekker engelsk om data). En "Network connection" representerer en enhet (hardware) som du eventuelt kan avinstallere/"disable" i Bios. Det er rett måte å "slette" en "Network connection". I noen tilfelle representerer denne en "logisk" enhet, og da kan den normalt slettes (jeg ser ihvertfall ikke behov for "logiske connections" som av og til Windows/"søpleprogs" oppretter). Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva med å gå i enhetsbehandling og avinstallere driveren? Det er vel det nærmeste du kommer tenker jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du må forklare mer om "problemet". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tipper han vil slette en wlan-profil. vis det er grått så er enten wlan-kontrolleren i winxp overstyrt av et annet program eller at servicen "wireless zero configuration" ikke er aktivert Lenke til kommentar
maheath Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Velg koblingen og trykk Delete på tastaturet i stedet for å høyreklikke. Virker ihvertfall her på XP. ;-) Lenke til kommentar
foenix Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Velg koblingen og trykk Delete på tastaturet i stedet for å høyreklikke. Virker ihvertfall her på XP. ;-) Får da beskjed om at den valgte tilkoblingen ikke kan slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå