plaank Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Det er en vanskelig prisklasse og kjøpe bil i ja Men du kan helt fint finne noen bra biler med lav km stand blant de mindre "kjente" bilmerkene feks http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12...3mgcoEPei779498 Uten tvil mye bil for pengene, men det klikker liksom bare ikke If you catch my drift. Hold deg unna 1,8 125HK motoren. Den har høyt drivstoff-forbruk og er faktisk ikke så mye sprekere enn 1,6. Jeg husker ikke helt hva de forskjellige modellbetegnelsene er, men jeg mener å huske at ambition er sportsseter osv. Mulig jeg husker feil. Okei, det skal jeg ta med i regnestykket. Takk Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Da foreslår jeg at du slutter med "tomsnakket" ditt. Hehehe... Noen gir seg aldri Men ok.. skal slutte med "tomsnakket" Da kan denne tråden fortsette.... så kan vi jo evt. ta resten via PM hvis du skulle ha noe og tilføye.. ikke sant? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eneste fordelen jeg kan se med en 1,8 kontra 1,6 er at 1,8 kunne bli levert med quattro. Orker ikke sjekke finn.no nå, men det er vel kanskje utelukket at du får en 1,8 med quattro til en prisen uansett. Da foreslår jeg at du slutter med "tomsnakket" ditt. Hehehe... Noen gir seg aldri Men ok.. skal slutte med "tomsnakket" Da kan denne tråden fortsette.... så kan vi jo evt. ta resten via PM hvis du skulle ha noe og tilføye.. ikke sant? Der ja, jeg ventet på den. Det er du som tomprater om Fiesta 1,1 og rånebiler. Jeg prøver i hvert fall å hjelpe vedkommende. Når kommer leasing-forslaget ditt? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 A4 2.6l Hva med denne? Noe spes jeg må tenke på ang. denne modellen? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 A4 2.6lHva med denne? Noe spes jeg må tenke på ang. denne modellen? Har kjørt tilnærmet lik bil i ett års tid. Motoren er VELDIG tørst. du får rundt en 400-450 kilometer på full tank (50 eller 55 liter, husker ikke). Godt drag i motoren, bilen går bra. Hadde ingen problemer med min bil den tiden jeg hadde den. Sjekk at det ikke lekker servo-olje. Jeg stusser dog over at det står at bilen ikke er ungdomskjørt, men den har masse typiske ungdomsdeler. Ta denne bilen på NAF-test før et eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Passat stv 1,8T 69.000kr http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1775323#bilder Endret 7. februar 2008 av trra Lenke til kommentar
plaank Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ok, ja, får sjekke ut med NAF og lignende. Leter en stund til før jeg bestemmer meg! trra: Jeg har dessverre ikke sansen for stasjonsvognene fra Passat, hadde den vært sedan hadde den vært gull Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Her har du en sedan til 80k(står hbo 80k), gått 142k. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1713127 Endret 7. februar 2008 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå