Gå til innhold

Hot Shots Golf: Online preview oppe på IGN

KongRudi

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet så har Hot Shots Golf blitt forandret ofte, jevnt og trutt i Japan, siden release der. Nå når spillet endelig kommer til Europa og USA også, så får vi selvfølgelig hele greiene, og IGN har testet online delen. :)

http://ps3.ign.com/articles/850/850086p1.html

Kommer nok til å prøve å vente på europeisk versjon, fordi det er bare ti dager forskjell på release (US:March 18, vs. EU:march28), og ønsker å spille ilag med Europeere, etterhvert som jeg lokker venner til å kjøpe det.

Og fordi at det Amerikanske coveret er kjempestygt iforhold til det Europeiske, som ligner mere på det japanske. :)

Flere her som venter på dette fantastiske spillet? Skal dere ha europeisk eller amerikansk versjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RUMOR: Another PS3 Game Has A Mandatory 5GB Install?

golf5.jpg

And it's...Hot shots golf 5. Really? Hot Shots Golf 5? Look, small mandatory installs, those are fine. We've had plenty of those before. And with a game like Devil May Cry 4, you can understand a developer wanting to get the most out of the hardware (even if they should have given us the option of an install). The trade-off - ie fast loading times - for a big game like that, people are OK with. But Hot Shots Golf 5? If the final retail build ships like this, a 20-odd-minute wait and 5GB of HDD space for a cartoon golf game is taking the piss. Dear PS3 developers: this is a worrying trend. Please stop.

Jaggu. Synes dette er ei urovekkande trend, spesielt mtp på at eg berre har ein 40gb disk i PS3en min, har ingen som helst planar om å oppgradere den, og har køyrd linux inn på disken, som også tek sin del av plassen.

I topptider, speler eg 2-4 spel samstundes. Håpar eg unngår å måtte byrje å innstallere, for så å avinstallere spela grunna diskplass.w

Nokon som veit noko meir om dette?

Tråden ang. install på PS3: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=908124

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Enig i at det er en urovekkende trend, særlig med tanke på at Sony har lagt opp til at man også skal kunne laste ned fra PSN-store, spille musikk, og spille video.. Men fordelen er jo selvfølgelig at de har gjort det såpass enkelt å bytte disk. Har ikke planer om å gjøre det med det første, men kan vel se ut som jeg må gjøre det på sikt. Hater å ha marginalt med diskplass :p

Lenke til kommentar
I topptider, speler eg 2-4 spel samstundes. Håpar eg unngår å måtte byrje å innstallere, for så å avinstallere spela grunna diskplass.w

Nokon som veit noko meir om dette?

Vell, du vil ikke få plassproblemer om du har 20GB spill innpå samtidig, medmindre du har gitt linux ca. 50% av all plassen på PS3'en din.

Selv har jeg ca. 15-20 spill, til min 60 GB PS3 kjøpt på launch, innstallert alt jeg kunne på harddisk i de spillene første gang jeg prøvde dem, og aldri slettet noenting bortsett fra gamle podcaster. :-/

I tillegg har jeg alle heavenly sword videoene fra PSN, 2 spill-trailere, 2-3 demoer, en mpeg på ca. 7 MB lagd av en venn, 2 CD plater med MP3 rippet på PS3 (de to siste Madrugada'ene), en hel haug med PSN/PS1 spill, og i nåværende tidspunkt rundt 10 podcaster på ca 40 MB hver, uten å ha overhodet tenkt på plassproblemer ennå..

Så om ting blir mye verre enn de har vært til nå, og du har 40GB HDD, og kjøper litt flere spill enn meg, så må du kanskje sjekke hvert halvår, om du bør begynne å tenke på å gjøre noe, tipper jeg.

Isåfall er det bare til å bruke copy, før du bruker delete i game-data menyen, evt. den svært gode backup-funksjonen.

Hvis du absolutt ikke ønsker å fjerne noe permanent, så har du plenty tilkoblingsmuligheter.

Selv har jeg ofte brukt det kortet som stod i mitt digital kamera, til å flytte ting fra PC til PS3. Også brukt PSP, og hadde heller ingen problemer med å koble til min 200 GB Western Digital USB-HD, alt som jeg hadde liggende fra før.

Om du klarer å plugge det inn i PS3 så pleier det å virke uten probleme, er min erfaring. :-/

Unreal-mod instruksjonene kom om hvordan du skulle flytte ting fra PC=>PS3 med en Ipod...

Om alle disse mulighetene skulle slå feil for deg, kan du jo bare laste inn linux, sende opp på rapidshare, eller lignende plasser..

Siden du har det installert kan du vel bare sjekke om flytte gamedata-filene fra ps3-delen over til linux-delen.

Ser ikke at HDD-plass skal bli ett problem på en såpass åpen plattform, medmindre du allerede er instilt på at dette skal være problematisk. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...